-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!news.mb-net.net!open-news-network.org
!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f50a979$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<6171151161$20200903124351@squadack.com> <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
<5f510db8$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
From: robot <r...@o...pl>
Date: Thu, 3 Sep 2020 17:44:58 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5f510db8$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5f510f7c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.135.192.26
X-Trace: 1599147900 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 31.135.192.26:53263
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2065
X-Received-Body-CRC: 3787360497
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684165
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03.09.2020 o 17:37, robot pisze:
> W dniu 03.09.2020 o 14:14, abn140 pisze:
>>> drodze masz falownik.
>> no jako nieinteresujacy sie zbytnio to jestem w szoku.
>> a nie jest tak - no jest przeca - ze falownik traci czesc energii podczas
>> pracy?
>> i wogole dlaczego tak?
>> moze jak wkladali lekko przerabiane silniki z innych zastosowan to prad
>> zmienny poczatkowo.
>> ale obecnie nie da sie zaprojektowac silnika elektrycznego na to co
>> bezposrednio idzie z baterii?
>
> Co ty.
> Musi być ten falownik, i to nie byle jaki.
>
> Tak wygląda z tesli S.
>
> https://www.pntpower.com/wp-content/uploads/2015/09/
Screen-shot-2015-07-11-at-6.54.06-AM.png
>
>
> Chyba ten sam stosuje Mercedes. Nie wiem jak inni.
A napięcie tam jest nie tylko przemienne ale i "multifazowe".
https://www.researchgate.net/figure/Tesla-Model-S-in
verter-components-1-Control-board-2-Aluminum-shield-
3-Phase-current_fig1_337573673
Więcej nie piszę, bo tez się nie znam.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.20 18:00 ToMasz
- 03.09.20 18:14 K
- 03.09.20 18:25 ToMasz
- 03.09.20 18:25 Cavallino
- 03.09.20 18:26 Myjk
- 03.09.20 18:30 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 18:31 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 18:56 Myjk
- 03.09.20 21:01 K
- 03.09.20 21:22 K
- 03.09.20 21:38 J.F.
- 04.09.20 07:30 Przemek Jedrzejczak
- 04.09.20 07:49 J.F.
- 04.09.20 08:25 Mirek Ptak
- 04.09.20 09:41 Przemek Jedrzejczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=