  • 1. Data: 2016-09-02 23:26:59
    Temat: Cała Polska rysuje samochody
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W ramach akcji "cała Polska rysuje samochody", już za chwilę, już za
    momencik na naszych drogach królować będzie któryś z rzędu nowy model,
    całkowicie polskiego samochodu który podbije nie tylko nasz rynek, ale też
    światowe...

    http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/varsovia-luksuso
    wa-limuzyna-nadzieja-polskiej-motoryzacji/5d30bw

    Więc na naszych drogach już niedługo królować będą nowe Syrenki, Polonezy,
    Varsovie, Warszawy, Arrinery a towary będą wozić nowe Żuki.

    Rozumiem że na te wszystkie rendery pieniądze wykłada UE?
    Może się jakoś w to da wkręcić? Też bym mógł coś narysować - może nowego
    Malucha czy coś?

  • 2. Data: 2016-09-03 00:06:07
    Temat: Re: Cała Polska rysuje samochody
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 02.09.2016 o 23:26, Tomasz Pyra pisze:

    > Rozumiem że na te wszystkie rendery pieniądze wykłada UE?
    > Może się jakoś w to da wkręcić? Też bym mógł coś narysować - może nowego
    > Malucha czy coś?

    Aaa, to w tym miejscu cię boli.
    Spoko, jest na to rada:
    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=imgres&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiY5NW62PHOAhX
    BBiwKHZGcAzcQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.pozytywniej
    .pl%2F6814%2Fmasc_na_bol_dupy.html&psig=AFQjCNGBH5zb
    ZrG_l_En6VHtcFPYFnp8lg&ust=1472940329626515

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2016-09-03 00:33:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cienkie Bolki. Jak juz cos robic to robic to dobrze. Jesli sie osmieszaja to powinni
    napisac ze bedzie zasilany Kryptonitem albo bateria z nowej generacji Terminatorow.

  • 4. Data: 2016-09-03 02:28:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 02.09.2016 o 23:26, Tomasz Pyra pisze:

    > Rozumiem że na te wszystkie rendery pieniądze wykłada UE?

    Akcjonariusze.
    http://u.42.pl/s7EY

    > Może się jakoś w to da wkręcić? Też bym mógł coś narysować - może nowego
    > Malucha czy coś?

    Została jeszcze Nysa, WueSKa, Wigry3, Kasprzak...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2016-09-03 13:40:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > W ramach akcji "cała Polska rysuje samochody"

    tak rysuje chyba gwoździami ;)

    Wymieńmy państwa które nie mają własnego samochodu.
    Węgry, Słowacja, Dania, Holandia, Irlandia, Norwegia, Finlandia,
    Szwajcaria, Grecja, Portugalia, Islandia ...

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-09-04 21:18:29
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 03 Sep 2016 13:40:19 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Wymieńmy państwa które nie mają własnego samochodu.
    >Węgry, Słowacja, Dania, Holandia, Irlandia, Norwegia, Finlandia,
    >Szwajcaria, Grecja, Portugalia, Islandia ...

    Ale to Polska jest narodem wybranym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2016-09-05 09:50:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-09-03 o 02:28, LEPEK pisze:

    > Akcjonariusze.
    > http://u.42.pl/s7EY

    > Została jeszcze Nysa, WueSKa, Wigry3, Kasprzak...
    >
    > Pozdr,

    Junak już jest. Prosto z Chin. Podobnie Ursus.
    T.

  • 8. Data: 2016-09-05 10:43:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    T. wrote:

    > Junak już jest. Prosto z Chin. Podobnie Ursus.

    akurat ursus nie jest z Chin

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?