  • 1. Data: 2011-08-18 22:42:19
    Temat: Cagiva problem cz. 2
    Od: wojtas1991 <w_pawlak1991@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam ponownie. Nie moge zdjąć magneta :( a nie da sie takim zwyklym
    sciagaczem sciagnac bo nie ma gwintu a innego sciagacza nie mam wiec jak
    moge to zdjąć ?? Wiem jest opcja sklep ale jaki sciagacz kupić ?

  • 2. Data: 2011-08-18 22:47:37
    Temat: Re: Cagiva problem cz. 2
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    wojtas1991 wrote:
    > Witam ponownie. Nie moge zdjąć magneta :( a nie da sie takim zwyklym
    > sciagaczem sciagnac bo nie ma gwintu a innego sciagacza nie mam wiec
    > jak moge to zdjąć ?? Wiem jest opcja sklep ale jaki sciagacz kupić ?

    Zacznij od czegos w tym stylu:
    http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/cagi
    va.html

    Tmek