  • 1. Data: 2013-11-15 23:17:53
    Temat: Cadence - Orcad PCB vs Altium
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ciekaw jestem czy któryś kolega (bo chyba koleżanek tu nie ma :)
    ma praktyczne porównanie tych dwóch programów.
    Tak z ciekawości. Daaaawno temu (tak koło 1990) w szkole jechaliśmy na
    OrCad, a potem już nie bardzo...
    Altium znam. A jak się ma jedno do drugiego ?

  • 2. Data: 2013-11-16 00:37:32
    Temat: Re: Cadence - Orcad PCB vs Altium
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

> [...]
    > OrCad, a potem już nie bardzo...
    > Altium znam. A jak się ma jedno do drugiego ?

    Nie mam Altium ale pochwalę się że mam cały pakiet orcada którego na
    początku lat 90' używałem sporo.
    Mieści się bodaj na 6 dyskietkach 1,2MB. Jak się doszło do wprawy ze
    skrótami klawiaturowymy to bez myszy śmigało się schematy i pcb aż miło.
    Potem przesiadłem się na Tango ale schematy nadal ciupałem w module SDT
    orcada.

  • 3. Data: 2013-11-16 12:13:33
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu piątek, 15 listopada 2013 23:17:53 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    >
    > OrCad, a potem już nie bardzo...
    >
    > Altium znam. A jak się ma jedno do drugiego ?

    A o którą wersję Orcad PCB ci chodzi? Bo Orcad PCB
    to wersja DOS-owa. Natomiast Altium to stosunkowo nowość.
    A może chodzi Ci o Orcad Layout, np. w wersji 10.5?