  • 11. Data: 2010-10-13 16:50:47
    Temat: Re: CYFRA+ dodaje Nagra MA do kanałów
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > pewnie. poza tym polsat stosuje parowanie, cyfra nie

    Za to CP daje bezproblemowe CAMy. Chociaż chodza słuchy, że to się
    powoli konczy.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-11-24 12:20:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > pewnie. poza tym polsat stosuje parowanie, cyfra nie

    > też tak myślę. a jaka jest prawda, czas pokaże

    I się zaczęło:
    http://satkurier.pl/news/61043/karty-cyfry-parowane.
    html

    "Jak informują użytkownicy na forach dyskusyjnych w sieci - abonenci CYFRY+
    decydujący się na odbiornik Sagemcom DSI87 otrzymują nowe procedury
    aktywacji kart. Zostają one sparowane z odbiornikiem (póki co tylko z tym
    modelem). W efekcie nie jest możliwe wykorzystanie takiej karty w innych
    odbiornikach oraz w splitterach kart. Jeśli do oglądania nie będzie się
    wykorzystywać dekodera Sagemcom - karta nie zostaje sparowana i można z niej
    korzystać w dowolnym sprzęcie."