    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CSS - problem z paddingiem buttonów
    Date: Tue, 05 Nov 2013 10:38:54 +0100

    W dniu 2013-11-05 10:05, NotBear pisze:

    > Celowo. W koncu chodzilo o wypuszczenie czegos poza obrys buttona, prawda?

    Więc jeśli domyślnie FF ma button {overflow: hidden} i nie postąpisz tak
    jak napisałem (overflow: visible), to również pod FF otrzymałbyś
    obcinanie. Prawda? Możesz to sprawdzić samodzielnie.

    > Nigdy wczesniej nie potrzebowalem wypuszczac czegos poza guzik :-) Ale
    > tak - ostylowanie dodatkowego elementu zamiast buttona pomoglo.

    Swoją drogą button to bardzo dziwny element. Nie daje się zmusić go za
    pomocą CSS aby zachowywał się jak zwykły blok (zauważyłem np
    niesymetryczny padding góra/dół którego poprawić się nie da - bo albo
    jest dobrze pod FF albo pod IE). Z czymś jeszcze podobna jazda była.
    Chyba fieldset. Zupełnie nie rozumiem intencji, dla których tak się
    dzieje. W konsekwencji zaczynam stosować <div class"button"> albo <div
    class="fieldset">, czego ze względów choćby semantycznych nie powinno
    się robić.

    Marek