  • Data: 2013-11-07 11:30:59
    Temat: Re: CSS - problem z paddingiem buttonów
    Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-05 14:03, Marek pisze:
> [...]
    [...]
    > Właśnie sprawdziłem. Domyślnie dla buttonów jest overflow:hidden dla IE.
    > Przynajmniej w wersji 11. Pod FF jest visible. Tak więc nie do końca
    > masz rację.

    Obaj mamy racje :-)

    Pisalem, ze "z definicji" overflow jest poczatkowo visible. Dokladniej:
    Initial: visible, Inherited: no
    http://www.w3.org/TR/2011/REC-CSS2-20110607/visufx.h
    tml#propdef-overflow

    Pisalem tez, ze w domyslnym arkuszu konkretnej przegladarki moga byc
    reguly. W Chrome nie ma, w FF nie ma. W IE nie sprawdzalem, Ty
    sprawdziles i faktycznie - M$ poszlo swoja droga i ma
    button{overflow:hidden;}.

    Podejrzewam, ze problem z buttonem w Chrome wynika z kulawej implementacji.

    --
    NotBear