  • Data: 2009-12-10 10:26:20
    Temat: Re: CSS - jak prawidłowo dodać błędny styl?
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-07 21:35, porneL pisze:

    > php klienta?

    sprawdzanie w php klienta, jego przeglądarki po u-a
    dziwnie brzmi, ale...

    > O fuj, milionpierwsze sprawdzanie user-agent i to jeszcze wyjątkowo
    > mizerne, bo kategoryzuje przeglądarki wg ich marketingowych nazw, a nie
    > siników.
    miało być proste i jest. aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie,
    aby zmienić tablicę na nazwy silników (pomijam już tutaj wersje).

    jak potrzeba to się używa browsercap.

    > Takie syfy są dużo bardziej szkodliwe, niż błędna linijka CSS.
    Wątkotwórcy nie chodziło o szkodliwość błędnej linijki, a o jej ukrycie.

    --
    Krzysztof Warunek

    http://tocheckserver.pl