eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowegoRe: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
  • Data: 2012-05-14 21:37:48
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 May 2012 19:58:57 +0200, Jaroslaw Postawa napisał(a):
    > Rejestrowałeś się ostatnio publicznie do jakiegoś specjalisty? Co z
    > tego, że w kupie siła, skoro NFZ ustanowił takie limity, że można nie
    > doczekać wizyty.
    > Ja bym wolał zamiast składki zdrowotnej sensowne ubezpieczenie prywatne.
    > W Stanach jakoś się ten model sprawdza.

    Kiepsko widac, bo Obama wybory wybral jak go obiecal zmienic :-)

    Ja juz kiedys uslyszalem ze NFZ nie dosc ze limity daje male, to jeszcze
    malo placi za zabiegi. Czyli ... NFZ-towi robia lekarze tanio, z prywatnego
    pacjenta zdzieraja.

    > I fajnie. Tylko po drodze za dużo pieniędzy się rozpływa na boki. Masz
    > pojęcie, ile firm się na ZUSie zbudowało? Ile kasy na to poszło? O ile
    > niższe są przez to emerytury?

    ZUS twierdzi ze jego koszty dzialalnosci sa ok 2.5% skladek.
    Nawet jesli obetniesz o polowe, to duzo emerytury nie wzrosna.

    J.