  • 1. Data: 2013-05-29 01:43:23
    Temat: CROSS-POST - Żarówkę LED - bo się wzięła i wybuchła
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Domyślnie.
    Dzisiaj przyszły oclone, zakupione u Chińczyka, świecówki led i
    "halogienki". Reprezentant pierwszych wypierdolił po pół godzinie pracy z
    hukiem spadającej z dwóch metrów na posadzkę Biblii Gutenberga, reprezentant
    drugich - dopieo migocze. Że światło nie te, moce przeszacowane, itd, itp -
    wpominać nie muszę.
    Skończyło się zapieprzaniem po nocy do Tesco po halogenowe świecówki na E14
    których oczywiście nie znalazłem i musiałem zadowolić się świtetlówkami
    spiralkami. Jak zwykle w takim przypadku była lipa. nie zmieściły się w
    klosze :(

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.blogmateuszka.blox.pl
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2013-05-29 02:21:01
    Temat: Re: CROSS-POST - Żarówkę LED - bo się wzięła i wybuchła
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 01:43, Koziołek pisze:
    > Skończyło się zapieprzaniem po nocy do Tesco po halogenowe świecówki na
    > E14 których oczywiście nie znalazłem i musiałem zadowolić się
    > świtetlówkami spiralkami.

    Świeczek też nie mieli?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-05-30 11:59:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 01:43:23 +0200, Koziołek napisał(a):
    > Dzisiaj przyszły oclone, zakupione u Chińczyka, świecówki led i
    > "halogienki". Reprezentant pierwszych wypierdolił po pół godzinie pracy z
    > hukiem spadającej z dwóch metrów na posadzkę Biblii Gutenberga, reprezentant

    No, ja tam nagorzej wspominam takie, ktore oprocz huku wywalaja
    bezpieczniki, a wtedy komputer gasnie :-)

    > Skończyło się zapieprzaniem po nocy do Tesco po halogenowe świecówki na E14
    > których oczywiście nie znalazłem i musiałem zadowolić się świtetlówkami
    > spiralkami.

    Starych zarowek nie miales ?

    Philips robi dobre "zarowki" LED, ale trudno spotkac. I nie wiem czy
    E14.

    > Jak zwykle w takim przypadku była lipa. nie zmieściły się w klosze :(

    swietloweczki sa rozne, widzialem i takie male.

    J.

  • 4. Data: 2013-05-30 21:02:59
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    J.F.
    > No, ja tam nagorzej wspominam takie, ktore oprocz huku wywalaja
    > bezpieczniki, a wtedy komputer gasnie :-)

    Tak też było. Wywaliło fazę jednocześnie w mieszkaniu i w skrzynce na
    korytarzu :-/

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 5. Data: 2013-06-01 18:28:55
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

> [...]
    > "halogienki". Reprezentant pierwszych wypierdolił po pół godzinie pracy
    > z hukiem spadającej z dwóch metrów na posadzkę Biblii Gutenberga,

    No rzesz k*a! NA dopiero co kupione 2 halogeny 53W firmy o swojsko
    brzmiącej nazwie OSRAM jedne pomigała 15 min i jest trup, druga jeszcze
    nadaje morsem w cyklu *-* i pewnie lada chwila podzieli los pierwszej.
    Obie kupione w dużej PL sieciówce budowlanej (stacjonarnej), a nie
    bezpośredni import od Chińczyka.

    --
    /MB

  • 6. Data: 2013-06-01 18:47:14
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-01 18:28, Michal pisze:
> [...]
    > nadaje morsem w cyklu *-* i pewnie lada chwila podzieli los pierwszej.
    > Obie kupione w dużej PL sieciówce budowlanej (stacjonarnej), a nie

    OSRAM nie daje gwarancji?

    --

  • 7. Data: 2013-06-01 19:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Jun 2013 18:47:14 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > OSRAM nie daje gwarancji?

    Na zarowki chyba nikt nie dawal ... ale gdzies tam moze byc zywotnosc
    podana, a wtedy niezgodnosc z umowa.

    J.