    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 22:02:58 +0100
    <ie0f24$rhp$1@news.net.icm.edu.pl> <ie2ddq$ea0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie4p0l$2q7$1@news.net.icm.edu.pl> <ie4qnv$694$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie552s$qkk$1@news.net.icm.edu.pl> <ie56bd$t2c$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie5aeu$51f$1@news.net.icm.edu.pl> <ie5c3a$q4r$1@inews.gazeta.pl>
    <ie5ftp$gqn$1@news.net.icm.edu.pl> <ie5nej$7ai$1@inews.gazeta.pl>
    <ie64v1$t9c$1@news.net.icm.edu.pl> <ie7vsu$si$1@inews.gazeta.pl>

    > Internet to nie tylko supermarket, ludzie szukają też informacji.

    Kwestie handlowe to jedno, informacja jest również w ten sposób czyniona
    nie-spamową. Udostępniam te informacje wybiórczo. Jeśli wiem, że dana
    strona jest mocna w danym temacie, to promuję to osłabiając tym samym
    pobieżną informację, która też tu występuje.

    Wiesz, ja jako "szukacz" osobiście marzę o takim momencie aby wszyscy
    webmasterzy tak właśnie postępowali. Szukając czegoś nie chcę znajdować
    setek stron opisujących to "coś" na zasadzie takiej, że ktoś użył słowa
    lecz nie rozwija tematu. Chciałbym aby strony dokładnie opisujące to
    "coś" były wyżej plasowane w wynikach wyszukiwania. Jeśli webmaster nie
    podpowie maszynie co jest cenne na jego stronie, to maszyna potraktuje
    stronę jako worek słów czyniąc ją spamem informacyjnym. Jeśli na stronie
    webmaster napisze, że klientka posikała się ze szczęścia po zabiegu
    przedłużania rzęs to raczej nie będzie jego intencją aby studenci
    urologii szukający po sieci materiałów dydaktycznych traktowali trafiali
    tu? :-D

    > Może w tych innych zabiegach było wyrzucenie śmieci? ;)

    A wcale nie :-) Treść w sensie przekazywanej informacji nie zmieniła się
    ani trochę.

    Troszkę został zmodyfikowany pod kontem maszyn <h1> aby zawrzeć w nim
    lepiej dobraną kluczową frazę (którą zdecydowanie nie były
    "przeciwwskazania" :-D ). Tak więc sporo było myślenia o maszynach
    podczas redagowania treści jednakże zachowując również klarowność z
    punktu widzenia czytelnika.

    > Tak w ogóle to co "strongowałeś" na tej stronie? Nazwę towaru/usługi?

    Dokładnie tak, plus ważne dla klienta elementy tego zabiegu
    (wykorzystywane urządzenie bo jest ponoć mercem w branży, stosowane
    odczynniki itp).