  • 21. Data: 2012-10-27 21:20:22
    Temat: Re: [CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-27 20:59, Artur Maśląg pisze:

    > No i? Są jakie są - jak ktoś nie chce w tym uczestniczyć, to
    > się nie "okleja" i innych nie pozdrawia. Obowiązku nie ma.

    > Jak ktoś lubi... Brakuje (tfu) jeszcze Pszemola z rewelacjami
    > na temat DC...

    Co do DC, to pamiętam dyskusje sprzed tych 15 lat, gdy powszechnie
    stosowało się to w związku ze skojarzeniem z Waszyngtonem. Potem
    "przebukowano" to na Defoult City, żeby jakoś wyjść z twarzą. Pisanie o
    Warszawie jako o DC - też mnie bawi. Podobnie jak o Krakowie - CKMK.
    Równie głupia poza.

    --
    MN

  • 22. Data: 2012-10-27 21:25:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-27 01:09, Jimiasty pisze:

    > No to faktycznie sytuacja patowa :)

    Wybrałem Yeti. I dobrze. TO co dzisiaj się działo między
    Wrocławiem a Gliwicami to istna Syberia. 90% kierowników
    na letnich laczkach jechali 40 km/h. Kilka aut rozwalonych
    po drodze widziałem. Jedno kołami do góry. Zima jak zawsze
    zaskoczyła drogowców.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 23. Data: 2012-10-27 21:28:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-27 21:20, Marcin N pisze:
> [...]
    (...)

> [...]
    > stosowało się to w związku ze skojarzeniem z Waszyngtonem. Potem
    > "przebukowano" to na Defoult City, żeby jakoś wyjść z twarzą. Pisanie o

    To zdaje się źle pamiętasz i dorabiasz do swoich złośliwości ideologię,
    która z rzeczywistością wiele wspólnego nie ma.

    > Podobnie jak o Krakowie - CKMK. Równie głupia poza.

    No, MSW pewnie też.

  • 24. Data: 2012-10-27 22:29:51
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-10-27 21:25, megrims pisze:
> [...]
    > na letnich laczkach jechali 40 km/h. Kilka aut rozwalonych
    > po drodze widziałem. Jedno kołami do góry. Zima jak zawsze

    Ale, że co? Mesiem się trudniej jedzie niż Skodą? :D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 25. Data: 2012-10-27 22:40:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Wybrałem Yeti. I dobrze. TO co dzisiaj się działo między
    > Wrocławiem a Gliwicami to istna Syberia. 90% kierowników
    > na letnich laczkach jechali 40 km/h.

    No popatrz, a ja panie moich parchem wyprzedzałem jak chciałem
    takie CL600 czy inne BMW. No, ale on nie Yeti - takie też
    wyprzedzałem.

    > Kilka aut rozwalonych
    > po drodze widziałem. Jedno kołami do góry.

    Tak, armagiedon. Ssaki leśne nawet wymarły...

    > Zima jak zawsze zaskoczyła drogowców.

    Z całą pewnością - to jedno kołami do góry to pewnie pług był...

  • 26. Data: 2012-10-27 23:09:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > na letnich laczkach jechali 40 km/h. Kilka aut rozwalonych
    > po drodze widziałem. Jedno kołami do góry. Zima jak zawsze

    I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

  • 27. Data: 2012-10-28 12:19:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:k6hcft$6is$...@u...news.interia.pl...

    > I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

    przecież zimówki wg prawa mają być od Listopada...

    Premier do raportu za wcześniejszą zimę. Można też zamknąć kilku
    meteorologów.

  • 28. Data: 2012-10-28 18:44:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    >TO co dzisiaj się działo między

    > przecież zimówki wg prawa mają być od Listopada...

    Ale ja nie mówię, że nie mieli prawa jechać na letnich, tylko że powinni być
    przygotowani, że jesienią w Polsce śnieg padać lubi.
    Tak sami z siebie, a nie bo przepis każe.

  • 29. Data: 2012-10-28 21:29:49
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2012 23:08:46 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

    Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))
    Snieg w pazdzierniku to rzadkosc, z reszta od srody ocieplenie i
    znow bedzie 10st albo i wiecej. W Krakowie w nocy cos popadalo (ok
    10cm), ale od rana ulice czarne - tzn. ciapa, troche blota
    posniegowego, temp 1-3st. Akurat musialem troche pojezdzic, a auto
    jeszcze na ekstremalnie letnich, Bridgestone turanza... i co? i mimo
    szczerych checi sprowokowania jakiegos slajdzika nie udalo sie,
    letnie gumy, na ktorych w temp ponizej 4 st powinienem byl sie
    zawinac na pierwszej latarni, a trzymaja jak zaczarowne.
    W cieplejsze dni na zimowkach jezdzi sie jak na budyniu (czyt.
    beznadziejnie),a poza tym znikaja w oczach. Wobec czego ja w pelni
    rozumiem tego kto nie zmienil do tej pory kapci. Natomiast
    wybieranie sie w trase na letnich, podczas gdy od ok tygodnia znane
    byly prognozy opadu sniegu, to szczyt glupoty i bezmyslnosci.

  • 30. Data: 2012-10-28 23:07:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))

    Ja akurat dobrze przewidziałem moment wymiany opon, więc nie do mnie.

    > Snieg w pazdzierniku to rzadkosc, z reszta od srody ocieplenie i
    > znow bedzie 10st albo i wiecej.

    I to jest powód dla którego koniecznie trzeba blokować autostradę wlokąc się
    40 km/h?
    Bo założone NA CZAS oponki przez kilka dni będą się nadmiernie zużywać?