    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CIchy zasilacz do okolo 250zl ?
    Date: Tue, 21 Jun 2011 19:54:06 +0200

    Dnia 21-06-2011 o 18:04 GLaF napisał na pl.comp.pecet:

    > Cichość zależy nie tylko od wentylatora, równie istotne są dźwięki
    > wydawane
    > przez samą elektronikę (piski, ćwierkania). Niestety w mało którym teście
    > zwraca się na to uwagę.

    Nie zauważyłem, aby w testach nie zwracano uwagi na odgłosy z wnętrza
    zasilaczy. Problem w tym, że takie objawy mogą występować po jakimś czasie
    używania zasilacza, tylko w konkretnych momentach, tylko w niektórych
    egzemplarzach tego samego modelu etc.
    Ja w każdym razie jestem zdania, iż dobrze złożony zasilacz nie ma prawa
    piszczeć, dlatego staram się polecać raczej sprawdzone modele.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail