  • Data: 2011-06-21 11:14:45
    Temat: Re: CIchy zasilacz do okolo 250zl ?
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-06-2011 o 23:54 topek napisał na pl.comp.pecet:

    > Kupilem Cougara A450 ale jest mi troche za glosny.

    > Poprzedni BQ, jak dzialal byl nieslyszalny.
    > Nie chce be quiet bo sie zrazilem.
    > Co byscie polecili do okolo 250zl, cichego, moc 450-500W?

    To może włóż wentylator z BQ do Cougara. Zawsze to ponad dwie
    stówy w kieszeni :)
    Możesz sobie również kupić zasilacz z długą gwarancją (5 lat),
    masz wtedy więcej czasu aby się zrazić do następnego producenta.

    "Cichość" to pojęcie mocno subiektywne. Naprawdę ciche są
    właśnie BQ (nie PURE) z wentylatorem SilentWings (między 15 a 25
    dbA), Enermaxy - Twister (ale jakoś się tym nie chwalą) i inne
    wolnoobrotowe z dobrym łożyskowaniem. Niestety, sam taki
    wentylator to koszt ok 50 zł.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail