    From: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: CIR w TPSA
    Date: Wed, 10 Nov 2004 09:34:08 +0100

    Marek S wrote:
    > Witam
    > Zmieniam łącze z Polpaka (2Mbps) na Frame Relay ATM (2Mbps)
    > Obecnie mam CIR 128Kbps i zastanawiam się czy warto zmienić go
    > przy okazji na 256Kbps?
    > Z tego co pamiętam CIR to "tylko" połączenie mojego urządzenia z
    > najbliższym
    > routerem. Koszt zwiększenia CIR to 120pln (brutto) miesięcznie.

    Przy okazji podpytam:
    Czy w propozycji zmiany łącza jest wspomniane jaki typ kontraktu ma być
    na tym PVC ATM, które zastąpi PVC FR?
    Rzecz w tym że - przynajmniej w specyfikacji ATM Forum - AFAIK parametr
    o nazwie "CIR" nie jest zdefiniowany dla żadnego z kontraktów. Oznacza
    to zapewne, że CIR zostanie "przemapowany" na jakiś inny parametr.
    Ciekaw jestem jaki, bo nie widzę tu oczywistego wyboru.