eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wykształconych, zamożnych mężczyzn... › Re: CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za możnych mężczyzn...
  • Data: 2014-05-08 02:12:04
    Temat: Re: CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za możnych mężczyzn...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    news:lkef92$sjb$1@usenet.news.interia.pl...

    > Żadne jaja. Prawda, zapewne bolesna ale cóż poradzę.

    Żadna "prawda" tylko Twoje złudzenia że Ty kogoś możesz
    na ten temat uczyć skoro tylko ci się tak wydaje że coś wiesz...

    > Ziew i EOT

    Tak myślałem że do końca nie będziesz miał nic do powiedzenia
    w temacie poza bzdurnymi ogólnikami "że na opak", "że nie rozumiem"
    samemu nie oferując niczego konkretnego w roli "korekty".