  • 21. Data: 2003-05-10 07:53:17
    Temat: Re: CHELLO czy ASTERCITY ???
    Od: "Killer" <e...@S...astercity.net>

    Marek Wodzinski wrote:

    > polecam:
    > http://sierp.net/faq/#synchronicznosc
    > http://sierp.net/faq/#symetrycznosc (zwlaszcza p.3)
    > i na koniec: http://sierp.net/faq/#problem_wysycenie

    Moja ulubiona lektura :) tutaj przy okazji duze brawa dla Sierp-a za prace
    wlozona.
    Pozwole sobie jednak dodac ze aster ma najgorszz serwer news jaki widzialem
    ktory przy okazji znow nie dziala.

    Killer

  • 22. Data: 2003-05-12 07:02:22
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@f...onet.pl>

    Killer wrote in news:b9gmu5$q0r$1@news.onet.pl:

    > Pozwole sobie jednak dodac ze aster ma najgorszz serwer news jaki
    > widzialem ktory przy okazji znow nie dziala.

    Chello ma równie fajny, działa najczęściej, ale za to stoi w austrii i
    gubi mnóstwo postów z grup .pl.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {F80CD509-94AF-424A-87DE-A3E0CAFEC642}

  • 23. Data: 2003-05-20 05:53:05
    Od: Dominik Scigalski <S...@m...waw.pl>

    On Mon, 12 May 2003 07:02:22 +0000 (UTC), Grzegorz Podsiadło <e...@f...onet.pl>
    wrote:
    > Killer wrote in news:b9gmu5$q0r$1@news.onet.pl:

    A odpowiadajac na pytanie w temacie:
    ZDECYDOWANIE ASTER!

    :)

    Pozdrawiam,

    Dominik

  • 24. Data: 2003-05-20 16:44:13
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Dominik Scigalski <S...@m...waw.pl> wrote:
    > A odpowiadajac na pytanie w temacie:
    > ZDECYDOWANIE ASTER!

    Zdecydowanie. Korzystałem z obu i zdecydowanie polecam Astercity.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10305 dzień życia, sprawność

  • 25. Data: 2003-05-22 11:53:28
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie. Korzystałem z obu i zdecydowanie polecam Astercity.

    A ja mam jedno pytanie do zwolennikow Astercity: ile placicie miesiecznie
    za lacze 512kbit? Bo w cenniku na ich stronie wyglada to nieciekawie...

    Bucz

  • 26. Data: 2003-05-22 13:54:36
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl>

    Użytkownik Piotr Chmielewski napisał:

    > A ja mam jedno pytanie do zwolennikow Astercity: ile placicie miesiecznie
    > za lacze 512kbit? Bo w cenniku na ich stronie wyglada to nieciekawie...

    Najslabszy pakiet ktory oferuje ACC, daje lacze o przepustowosci od
    128-512Kbps i kosztuje
    cos kolo 120pln (brutto)
    Najlepszy (bo pewnie o tym piszesz) daje mozliwosc sciagania danych z
    szybkoscia do 2Mbps
    i jest dosyc drogi, bo kosztuje 570pln (brutto)

    > Bucz

    Pozdrawiam,
    Madej
    --
    Jakub K. Boguslaw <madej at aster.pl> | NSA

  • 27. Data: 2003-05-22 13:54:54
    Od: Piotr Szmitkowski <j...@S...gdziekolwiek.pl>

    Wiadomość napisana przez: Piotr Chmielewski:

    > Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A ja mam jedno pytanie do zwolennikow Astercity: ile placicie miesiecznie
    > za lacze 512kbit? Bo w cenniku na ich stronie wyglada to nieciekawie...

    Raczej nieciekawie, jednakze zwroc uwage na tzw. 'Oddzielne pasmo dla
    zasobów lokalnych ACN i wyznaczonych sieci' ktore ma 4x wieksze
    parametry w stosunku do szybkosci podstawowej :) [czyli 512 kbps w
    pakiecie TwojDom, 1 Mbps przy TwojSwiat i 2 Mbps przy TwojaFirma].

    Dodatkowo w ramach promocji poza godzinami szczytu wszystkie lacza
    traktowane sa jako sieci wyznaczone :)

    --
    :. jackal .:. (:) P.I.G.S. Member .:. \o/ .:. 3561758753 .:
    :. .:. slonce.com/jackal .:

  • 28. Data: 2003-05-22 16:31:09
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Piotr Szmitkowski" <j...@S...gdziekolwiek.pl> napisał w
    wiadomości news:3ECCC943.1704C256@SPAMME.gdziekolwiek.pl...

> [...]
    > pakiecie TwojDom, 1 Mbps przy TwojSwiat i 2 Mbps przy TwojaFirma].
    >
    > Dodatkowo w ramach promocji poza godzinami szczytu wszystkie lacza

    Ano wlasnie, ale zwrocmy uwage ze jednak za 179zl (czyli cena abonamentu
    za kablowke+chello) astericty daje o polowe wolniejsze lacze. Fajnie ze
    maja w swoich zasobach poczte, proxy i nawet jakies ftp ale nie oszukujmy
    sie-szybkie transfery sa ludziom potrzebne na ogol do sciagania najnowszych
    filmow i gierek, a tu najczesciej uzywa sie roznych klientow p2p.(no chyba,
    ze w tych wydzielonych zasobach sa jakies jakies ftp-y z warezami ;) ale tez
    pewnie nie kazdy ma do nich dostep). Co do tych godzin szczytu to ciekawa
    teoria, kumpel ma pakiet 512kbit i nigdy nie zauwazyl jakiegos zwiekszonego
    transferu ze swojego ulubionego serwera poza acn o zadnej porze doby...
    Mozesz podac od kiedy do kiedy trwa ta promocja i w jakich godzinach ?
    A tak ogolnie to bylo tylko moje 2 grosze w dyskusji, nie faworyzuje zadnego
    z dostawcow: dla mnie chello ma wielka wade z ograniczeniem miesiecznego
    transferu, z kolei porownywalne lacze w acn kosztuje prawie 570zl.
    Zlotym srodkiem wydaje sie byc acn 256kbit za 179zl - przyzwoita predkosc
    i brak limitow...

    Bucz
    ps. Cale szczescie ze nie musze wybierac bo i tak jestem skazany na tpsa ;)

  • 29. Data: 2003-05-23 01:41:00
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl>

> [...]
    > ze w tych wydzielonych zasobach sa jakies jakies ftp-y z warezami ;) ale tez

    Praktycznie to wyglada tak, ze w ciagu dnia masz dodatkowy kanal
    wielkosci 4x wykupionej
    przepustowsci do wielu wydzielonych sieci (wiekszosc sieci polskich
    operatorow).
    W godzinach nocnych (2-8) 4x masz wszedzie (za granice tez), czyli Ty
    spisz a Twoj klient
    P2P sie poci i ledwo zipie majac taka ilosc danych przychodzacych ;-)

    > Co do tych godzin szczytu to ciekawa
    > teoria, kumpel ma pakiet 512kbit i nigdy nie zauwazyl jakiegos zwiekszonego
    > transferu ze swojego ulubionego serwera poza acn o zadnej porze doby...

    Coz, mam najwiekszy pakiet i mi dziala ladnie... o ile moge byc uznany
    za obiektywne
    zrodlo informacji :-)

    > Mozesz podac od kiedy do kiedy trwa ta promocja i w jakich godzinach ?

    W nocy (2-8) nie powinienes miec problemow ze znalezienie dobrego zrodla.

    > Bucz

    Pozdrawiam,
    Madej
    --
    Jakub K. Boguslaw <madej at aster.pl> | NSA

  • 30. Data: 2003-05-23 12:12:15
    Od: Brzezi <b...@e...net.pl>

    czw, 22 maj 2003 o 18:31 GMT, Piotr Chmielewski napisał(a):

    > dla mnie chello ma wielka wade z ograniczeniem miesiecznego transferu,

    Jakie jest ograniczenie? bo na stronie chello nie udalo mi sie nic
    znalezc..., czy moze jestem slepy?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ MP3Blaster is playing now: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ Title: Today Is A Good Day To Die ]