  • 11. Data: 2003-05-06 11:06:55
    Temat: Re: CHELLO czy ASTERCITY ???
    Od: a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz)

    ".:b0l3k:." <b...@g...com> writes:

    > Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > wowczas
    > nie

    > a ja Cie moge zapewnic ze sie nie da.
    > jezeli 2 osoby maja lokalne IP z puli 10.x.x.x to gdy jedna z tych osob
    > postawi u siebie serwer to ta druga osoba, nawet gdy bedzie znala IP drugiej
    > osoby - nie polaczy sie. Wlasnie na tym polega bezpieczenstwo ze nie ma
    > zadnej opcji sie wlamac, nawet z wewnatrz sieci. Ping tez nie bedzie
    > dzialal. Sam to sprawdzalem.

    poważnie? Bo ja mam jeszcze chyba logi ze snorta z czasów prywatnego IP. Ileż
    tam różnośći...

    Alex

  • 12. Data: 2003-05-06 11:07:20
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

    > Nie ufalbym az tak bardzo paru tysiacom posiadaczy wewnetrznych IPkow w ACN :-)

    Posiadacze prywatnych adresow IP nie moga komunikowac sie pomiedzy soba.

    > A mozliwosc oczywiscie bedzie.

    blad w konfiguracji, blad w sofcie. jakas jeszcze?

    > Wojtek

    Pozdrawiam,
    Madej

  • 13. Data: 2003-05-06 11:07:28
    Od: Piotr Szmitkowski <j...@S...gdziekolwiek.pl>

    Wiadomość napisana przez: Piotr KUCHARSKI:

    > No, bez takich ciemnot. Spoza ACN będzie trudno. Od środka
    > nie widzę problemów.

    :) W ACN nie jest to mozliwe. 2 osoby posiadajace adres IP z klasy
    prywatnej nie widza sie*

    * - chyba ze sa za tym samym modemem, ale nie po TCP/IP tylko po
    jakims NetBIOSie albo innym ustrojstwie ;)

    --
    :. jackal .:. (:) P.I.G.S. Member .:. \o/ .:. 3561758753 .:
    :. .:. slonce.com/jackal .:

  • 14. Data: 2003-05-06 11:49:14
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Posiadacze prywatnych adresow IP nie moga komunikowac sie pomiedzy
    > soba.

    Niezle ...ale nie uwierze poki nie zobacze (a pewnie kiedys przesiade sie z Neostrady
    na
    ACN...).

    > blad w konfiguracji, blad w sofcie. jakas jeszcze?

    No jesli to, co mowicie sprawdza sie w 100% to chyba jedyne mozliwosci :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 15. Data: 2003-05-07 07:17:53
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl>

    Janusz A. Urbanowicz <a...@b...org.pl> wrote:

    > powa?nie? Bo ja mam jeszcze chyba logi ze snorta z czas?w prywatnego IP. Ile?
    > tam r??no??i...

    Miales cos w ip poza multicastami? Bardzo ciekawa sprawa. Podeslij na priva.

    > Alex

    Pozdrawiam,
    Madej

  • 16. Data: 2003-05-09 07:07:29
    Od: "Killer" <e...@S...astercity.net>

    maxx wrote:
    > Bierz Astercity, jest wolniej ale stabilniej, no i stałe IP na
    > życzenie.

    Gdzie jest wolniej? Bo jakos nie zauwazylem czego nie moge powiedziec o
    Chello.

    Killer

  • 17. Data: 2003-05-09 07:07:36
    Od: "Killer" <e...@S...astercity.net>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > Niezle ...ale nie uwierze poki nie zobacze (a pewnie kiedys przesiade
    > sie z Neostrady na ACN...).

    Dzialanie sieci mozna przetestowac w biurze obslugi klienta :) sa dwa
    stanowiska.

    Killer

  • 18. Data: 2003-05-09 07:07:59
    Od: "Killer" <e...@S...astercity.net>

    Xionic wrote:
    > teks t apropos Astercity jest w porzo .. tyle ze jest jedna
    > niescislosc ...
    >
    > Przy duzym uploadzie (powyzej 90% wartosci nominalnego uploadu),

    To samo tez mamy w NEO+ ,Chello,DSL i iinnych podobnych uslugach gdzie lacza
    nie sa synchroniczne.
    Tak w sumie nie na temat ale zawsze mnie ciekawilo co dany operator robi z
    tym calym uploadem ktorego nie przyznaje uzytkwonikowi.
    Zeby nie bylo ze mieszam w glowie ale 20.000 osob raczej sie nie myli ze
    korzysta z astera.Jak narazie jest to jedyny dobry operator internetu za
    takie pieniadze.Chello jako usluga dziala ale mi przypomina sesje na
    telefonei z GPRS-em niz na laczu stalym.

    Killer

  • 19. Data: 2003-05-09 08:52:54
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Fri, 9 May 2003, Killer wrote:

    > To samo tez mamy w NEO+ ,Chello,DSL i iinnych podobnych uslugach gdzie lacza
    > nie sa synchroniczne.

    ech...
    polecam:
    http://sierp.net/faq/#synchronicznosc
    http://sierp.net/faq/#symetrycznosc (zwlaszcza p.3)
    i na koniec: http://sierp.net/faq/#problem_wysycenie

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 20. Data: 2003-05-10 07:52:46
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@f...onet.pl>

    Killer wrote in news:b9ejh8$2pe3$1@foka1.acn.pl:

    > Gdzie jest wolniej? Bo jakos nie zauwazylem czego nie moge
    > powiedziec o Chello.

    Po prostu Chello za 179 pln (z kablówką) oferuje 512/128, w acn jest to
    trochę droższe.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {57CAE21E-68B3-4C3F-A9FF-7651E2C9C612}