    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: CEMI
    Date: Mon, 30 Apr 2012 21:12:53 +0100

    On 30/04/2012 11:45, J.F. wrote:

    > Nie calkiem wiadomo czy te elwowskie by w dzisiejszych czasach wytrzymaly -
    > raczej nie testowano ich w przetwornicach na 100kHz.

    Wytrzymalyby! Wystarczajaco duzo ich uzylem. Pracowaly albo na 20kHz
    albo na 60kHz bez objawow wysychania. Jak Elwa sie zamknela (chyba Coca
    Cole zaczeli tam rozlewac), to znalezienie zamiennika w rozsadnej cenie
    to bylo zadanie na caly etat na rok czasu ;-(

    > Nie wiadomo czy bylby na nie zbyt ... ale moze warto pomyslec o otwarciu
    > produkcji ? Coraz wiecej mamy sprzetu z przetwornicami, gdzie 2 lata moga
    > nie byc akceptowalne.

    Z kupieniem nie ma problemu - tylko zrobic to w rozsadnej cenie moze byc
    trudno.

    --
    Jerry1111