  • Data: 2010-11-14 19:06:20
    Temat: Re: CE
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Nov 2010 16:22:57 +0100, Czarek wrote:

    >http://tvp.info/informacje/ludzie/ladowarka-prawie-
    ja-zabila/3310484/rozmyta-odpowiedzialnosc/3310673
    >23 sekunda filmu - pokazane jest miejsce zdarzenia, prać nie za bardzo
    >mogła ;-)

    Tylko szklanki zmywala ? to jakas knajpa jak rozumiem.

    Popatrzylem tez na pania dokladniej - przypalony lewy podbrodek i
    prawa reka na temblaku. Hm, cos mi sie wydaje ze lewa reka trzymala
    telefon, a prawa miala dobrze uziemiona. Bezpieczniki tez mogly byc na
    16 czy 25A, co by ekspres dalo sie podlaczyc.

    A z glowy to jej chyba pobrali skore do przeszczepu .. mam nadzieje ze
    nie beda potem wlosy rosnac.

    J.