  • Data: 2010-11-13 02:56:39
    Temat: Re: CE
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan mariusz napisał:

    > Dziwne to wszystko, ten zmiażdzony bark to chyba przy upadku po
    > porażeniu.

    Wyraźnie piszą, że zmiażdżyło porażenie. Prąd w ręce musiał tak
    wielki płynąć, że siła w ziemskim polu magnetycznym wyrwała bark.
    Jest przecież ekspertyza na to. Poważnej inspekcji.

    > Nigdy mnie nie poraziła faza jedynie po ręku z L do N.
    > Chyba że bateria wybuchła jak poszło na nią 230v.

    Baterie mogą się nawet zapalać same z siebie. Ładowanie albo wstrząs
    ułatwiają zapłon. Nigdy mi się nic takiego nie przytrafiło, ale
    znajomej telefon zapalił się po upadku na ziemię.

    Charakterystyczne, że w artykule piszą o porażeniu (ładowarką), a nie
    o poparzeniu baterią. A w to mi trudno uwierzyć -- poparzenia głowy,
    że aż trzeba skórę przeszczepiać, a mózg i układ nerwowy w porządku.
    To jak działają krzesła elektryczne?

    Jeszcze piszą, że trudno znaleźć winnego, bo "to podróba była, a sklep
    już nie istnieje". Natomiast pominięto taki "nieistotny" szczegół, jak
    marka telefonu. Coś mi się zdaje, że w tej ekspertyzie Inspekcji Pracy,
    to już jakiś pijar łapki maczał. I winnego sam znalazł. Gdyby ładowarka
    była oryginalna, to winnym by się okazał na przykład producent gniazdka
    w ścianie.

    --
    Jarek