  • 11. Data: 2010-12-30 14:32:59
    Temat: Re: CC zacina się lewarekbiegów
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-30 13:36, ela pisze:
    > Po jakiejs godzinie próbowałam uruchomic - i jak wyżej.
    To może świadczyć o tym, że przez godzinę serwis nie dojechał i nie
    naprawił. Zgłosiłaś chociaż? :->

    Maciek

  • 12. Data: 2010-12-30 17:34:08
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    w CC była linka sprzęgła czy hydrauliczny układ ? pewnie ktoś wie.

    Jeżeli sprzęgło jest hydrauliczne to pewnie łożysko oporowe klękło i
    będziesz musiała je wymienić, najrozsądniej będzie jak kupisz
    kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) - wtedy w razie awarii
    innego elementu sprzęgła robocizna Cię nie zeżre.

    tak mi się wydaje, nie jestem pewien na 100%.

  • 13. Data: 2010-12-31 00:04:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-30 17:34, Mateusz pisze:
    > w CC była linka sprzęgła czy hydrauliczny układ ? pewnie ktoś wie..
    No błagam. W CC700 hydrauliczne sprzęgło? Przecież to samochód prosty
    jak konstrukcja cepa, więc i tak jest nieźle, że ma hydrauliczne hamulce
    ze wspomaganiem ;-)

    Maciek

  • 14. Data: 2010-12-31 00:44:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-30 12:33, ela pisze:
    > CC 704
    > W trakcie jazdy zaciął sie lewarek biegów - po wyrzuceniu na luz nie wchodzi
    > żaden bieg, wstrzeczny zgrzypi. Po zgaszeniu silnika lewarek chodzi bez
    > zarzutu. Gdy włączy sie silnik lewarek znow ani drgnie.
    > Co to może być? Kosztona naprawa?

    Z opisu wynika że sprzęgło nie do końca wysprzęgla.

    Tam jest linka sprzęgła z ręczną regulacją i być może jest to kwestia
    kilku obrotów nakrętką regulacyjną żeby sprzęgło wyżej łapało.

    Natomiast trzeba obejrzeć samą linkę czy się gdzieś nie przetarła i
    poruszać ręcznie dźwignią sterowania sprzęgłem przy skrzyni biegów czy
    nie ma luzów.

    Co do kosztów, to regulacja to powinny być grosze, linka sprzęgła 37zł.

  • 15. Data: 2010-12-31 02:05:36
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 31 Gru, 00:04, Maciek <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    >
    > No błagam. W CC700 hydrauliczne sprzęgło? Przecież to samochód prosty
    > jak konstrukcja cepa, więc i tak jest nieźle, że ma hydrauliczne hamulce

    Wybacz stary, nie moje klimaty ;-)

    W związku z tym może wystarczy wyregulować linkę ?

  • 16. Data: 2010-12-31 10:41:25
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
> [...]
    > ze wspomaganiem ;-)

    Wybacz stary, nie moje klimaty ;-)

    W związku z tym może wystarczy wyregulować linkę ?
    -----------------
    tam nie ma linek, tylko jest wybierak.
    dwie rurki pod podwoziem, jedna sztywna, druga pracująca.
    sztywna jest osadzona w tulei, jak wypadnie albo sie wyrobi, to nic nei
    działa jak trzeba.
    można to wykręcić spod auta, wystarczy podnieść bok na 1-2 lewarki.

    Jacek

  • 17. Data: 2010-12-31 12:26:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-31 10:41, Jacek pisze:
> [...]
    > działa jak trzeba.
    > można to wykręcić spod auta, wystarczy podnieść bok na 1-2 lewarki.
    Pewnie przedpiscy chodziło o linkę sprzęgła. Może rzeczywiście puściła,
    tylko wtedy pedał sprzęgła pewnie by się inaczej zachowywał, czyli po
    wciśnięciu zostawał np. w podłodze.
    Gdyby były walnięte te rurki z przegubami idące od lewarka do skrzyni,
    to biegi nie wchodziłby pewnie i przy zgaszonym silniku.

    Maciek