    Date: Fri, 31 Dec 2010 00:44:12 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CC zacina się lewarekbiegów

    W dniu 2010-12-30 12:33, ela pisze:
    > CC 704
    > W trakcie jazdy zaciął sie lewarek biegów - po wyrzuceniu na luz nie wchodzi
    > żaden bieg, wstrzeczny zgrzypi. Po zgaszeniu silnika lewarek chodzi bez
    > zarzutu. Gdy włączy sie silnik lewarek znow ani drgnie.
    > Co to może być? Kosztona naprawa?

    Z opisu wynika że sprzęgło nie do końca wysprzęgla.

    Tam jest linka sprzęgła z ręczną regulacją i być może jest to kwestia
    kilku obrotów nakrętką regulacyjną żeby sprzęgło wyżej łapało.

    Natomiast trzeba obejrzeć samą linkę czy się gdzieś nie przetarła i
    poruszać ręcznie dźwignią sterowania sprzęgłem przy skrzyni biegów czy
    nie ma luzów.

    Co do kosztów, to regulacja to powinny być grosze, linka sprzęgła 37zł.