  • Data: 2009-07-01 19:21:33
    Temat: Re: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupie!
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:h2g2j1$4ha$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Tyle ze moja przez 7 lat w Polsce zrobila 10kkm...
    > I tez zostaje u mnie bo mnie bardzo pasuje...

    Za miesiac minie 10 lat jak mam swojego Pan Europlana, kupiony przy
    przebiegu 58tkm, na dzien dzisiejszy 113tkm. Jedyna awaria jaka przez ten
    czas wystapila to popsul sie czujnik nozki bocznej. Chyba tez ma u mnie
    dozywocie, chociaz troche mi po glowie zx9r chodzi, ale jeszcze sie musze
    zastanowic, od 2 lat i tak robie po 500km rocznie :((

    Pozdrawiam
    ErneST