eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 Bol d'Or - dysze gaźnikówRe: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    Date: Sat, 20 Oct 2012 20:33:18 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <k5v1qd$pne$3@node2.news.atman.pl>
    References: <5082f1c0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5us5o$24od$1@adenine.netfront.net>
    <5082f757$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-93-154-246-69.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1350765198 26350 93.154.246.69 (20 Oct 2012 20:33:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Oct 2012 20:33:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659685
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-10-20, marcin <m...@W...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k5us5o$24od$1@adenine.netfront.net...
    >> najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie
    >
    > http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=6333&cdes=D
    ysze%20ga%BCnikowe
    >
    > No są, tylko teraz tak:
    > http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-0680.html
    > http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-0980.html
    > http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-1000.html
    > http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-1020.html
    >
    > To są oryginalne dysze wg serwisówki... domyślam się że te numerki #68 #98 #100 i
    #102 to są pewnie jakieś rozmiary?Co z tym dalej? :)
    > A, i ta pierwsza to jest "primary main", a pozostałe to "secondary main" - czyli to
    chyba jakieś dwa stopnie są które można niezależnie dobierać?
    >
    Tak te numerki to rozmiary. Ano dalej to, ze wakuometry to w sumie do niczego
    nie sa Cipo trzebne, to znaczy sa ale na koncu zeby zsynchronizowac gazniki.
    Przyda Ci sie swieca Colortune i koszyk tych dysz (a to tanio nie wyjdzie...)
    no i strojenie tego w roznych zakresach obrotowych.

    Z tym primary/secondary nie wiem o co chodzi, to specyficzne dla tego gaznika.
    Przewaznie sa dwie dysze paliwowe - od ukladu pilota i glowna, no i powietrzna
    do pilota.

    http://rheaenterprises.com/the-carburetor-story-all-
    about-jetting

    Tu masz troche opisane jaka dysza za jakis zakres otwarcia przepustnicy
    odpowiada i conieco opisane.

    Czeka Cie niezly boj, bedziesz rzygal wyjmowaniem i wkladaniem gaznikow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: