  • Data: 2010-04-26 14:39:03
    Temat: Re: CB500 vs Zephyr550
    Od: Ekim <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Kwi, 17:33, Buszi <b...@g...com> wrote:
    > Cześć chłopaki!

    Cześć.

    > pozdrawiam, Artur "Buszi"

    Swego czasu popełniłem taki tekścik na tej grupie:

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_thread/thread/5b5d8195549ba99

    Z perspektywy około 12kkm po Warszawie pozostaję przy swoich
    przemyśleniach z powyższego wątku.

    Znaczy są plusy i minusy.

    Naszła mnie ostatnio ochota na wymianę na coś nowszego o podobnej
    pojemności. Koleżanka miała Czarną GS500 do odsprzedania. Zadbaną. W
    porównaniu do mojego o 8 lat młodsza. Jednak gdy postawiłem oba obok
    siebie to nadal wybieram Zephyra, który jak to kiedyś usłyszałem "na
    wolnych obrotach chodzi jakby mu ktoś garść śrubek do silnika
    wrzucił" :)

    Szerokości i powodzenia w poszukiwaniu czegokolwiek ale w dobrym
    stanie.

    Pozdrawiam,
    Ekim