eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
  • Data: 2011-06-29 17:04:26
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-29 16:40, Michał Baszyński wrote:

    > niewiele dłuższa. I potwierdzam, że naprawdę zacna. Nie rzucająca się w
    > oczy, skuteczność na poziomie sporo dłuzszych anten drutowych - bo to
    > helikal. Choć niektórzy narzekają, że im z tego powodu gwiżdże przy
    > wyższych prędkościach (helikale są grubsze niż zwykłe anteny). Tania
    > (ok. 100zł). I dla początkujących ważne - nie wymaga strojenia, choć dla
    > przyzwoitości wypada po zamontowaniu chociaż sprawdzić SWR.

    Z tego co widzę, to nie ma stopki magnetycznej... czyli odpada.

    A jak już w temacie - czy anteny ze stopką montażową mają przegub kulowy
    czy coś takiego, dającego możliwość montażu na pochyłej powierzchni
    (błotnik)?

    > A co do radyjka - rozejrzyj się może za jakimś używanym Presidentem na
    > początek. Ja kupiłem starego Valerego (tylko byle nie srebrnego Classica
    > made in China) za ok. 200zł i sprawdził się znakomicie, jedyną chyba
    > jego wadą są gabaryty - kawał skrzynki w porównaniu z nowszymi modelami.

    Na 90% na początek chcę kupić nowy niewybajerowany zestaw, w tym małe
    radio - do wpakowania w schowek nad radiem, zamykany klapką, jak to w
    XM'ach jest.

    --
    MM