  • 11. Data: 2010-10-14 00:40:05
    Temat: Re: CB Radio do samochodu - ALAN 109 wystarczy?
    Od: s...@m...com

    > Chcialem sobie kupic radio do samochodu coby nieco mniej mandatow placic
    > - no i pytanie czy takie wystaczy:

    http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/tragedi
    a-na-drodze-18-osob-nie-
    zyje,3731645,fotoreportaz-mini.html

    Wystarczy?

  • 12. Data: 2010-10-14 00:53:30
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 14.10.2010 00:10, Cavallino pisze:

    > Tych o prędkości?
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    No tak, wszyscy wiemy, że są kierowcy z pewnymi wstydliwymi kompleksami
    i muszą to nadrabiać przekraczając prędkość >10km/h.

    > , od czegoś one są.
    >
    > Od napychania budżetu konkretnie.
    Gdyby kierowcy przestrzegali przepisów, to by nie napychali budżetu.
    Cóż, typowo polskie myślenie.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 13. Data: 2010-10-14 00:54:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@d...poczta.onet.delete.pl> napisał w
    wiadomości news:i95d99$kuq$1@news.onet.pl...

    > No tak, wszyscy wiemy, że są kierowcy z pewnymi wstydliwymi kompleksami
    > i muszą to nadrabiać przekraczając prędkość >10km/h.

    PLONK

  • 14. Data: 2010-10-14 01:28:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 Oct 2010 00:09:40 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    -gratisy-
    i1261274662.h

    > Masz zły dzień?
    > Czy kapelutek uciska w makówę?

    PLONK kapelushu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2010-10-14 02:15:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Masz zły dzień?
    > Czy kapelutek uciska w makówę?

    Oto przykład kulturalnej wypowiedzi Kiavallino. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-10-14 06:30:18
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik P_ablo napisał:

    > Sam nie jestem wzorem na ulicy, ale CB nie uzywam i mandatu za predkosc
    > czy jakies podwojne ciagle -o ile mnie pamiec nie myli- nie dostalem.
    > Miedzy innymi przez takie typki mamy pozniej 18 trupow na poboczu w
    > czarnych workach...
    A wiesz, ze CB to nie tylko antymiskowy sprzet choc dla 90%uzytkownikow pewnie tak.
    Mnie czesto
    pomaga w znalezieniu danego miejsca w miescie ktoreggo nie znam lub pozwala objechac
    korki i zamiast
    stac kilkadziesiat min czy nawet 3/4h w korku po kilku/kilkunastu min. czlowiek
    wspierany navi jest
    w stanie objechac balagan na drodze a nie stac jak osiol. Ponadto zawsze duzo
    wczesniej wiesz o
    niebezpieczenstwie na drodze, zamknietym odcinku, dobrym jedzeniu na trasie, zreszta
    jadac w dwa lub
    wiecej aut tez sie przydaje na trsie do porozumiewania sie, itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2010-10-14 07:33:41
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    > Jakie masz auto, bo w
    > niektórych instalacja elektryczna sieje niemiłosiernie i byle jakie
    > radio nie starczy. Może yosana 120 albo coś w ten deseń.

    W moim aucie niestety zakłócenia od silnika przenoszą się znacznie. Radio
    Intek 550 i Sirio ML145.
    Znasz może jakieś sprawdzone tańsze radia, których zainstalowanie
    zmniejszyło albo wyeliminowało zakłócenia?

    --
    Mac

  • 18. Data: 2010-10-14 07:38:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 23:27:02 +0200, fReLuZ napisał(a):

> [...]
    >
    > http://allegro.pl/cb-radio-alan-109-sklep-warszawa-2
    -gratisy-i1261274662.html

    > bo ma tylko AM - a nie ma FM... o ile to potrzebne?

    Wystarczy, ale musisz jeszcze zainwestować w porządną antenę.

    --
    Yakhub

  • 19. Data: 2010-10-14 07:40:57
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 06:30:18 +0200, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > A wiesz, ze CB to nie tylko antymiskowy sprzet choc dla 90%uzytkownikow pewnie tak.

    W tym przypadku, akurat tak jest - Kolega Freluz tego nie ukrywa :)

> [...]
    zreszta jadac w dwa lub
    > wiecej aut tez sie przydaje na trsie do porozumiewania sie, itp.

    Ja najbardziej sobie chwalę fakt, ze jak jest korek na drodze, to można się
    spytać tych z przodu, co się stało :).

    --
    Yakhub

  • 20. Data: 2010-10-14 07:52:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mac napisał:

    > W moim aucie niestety zakłócenia od silnika przenoszą się znacznie.
    > Radio Intek 550 i Sirio ML145.
    > Znasz może jakieś sprawdzone tańsze radia, których zainstalowanie
    > zmniejszyło albo wyeliminowało zakłócenia?
    Co prawda to temat na inna grupe, ale:
    - podlaczyc oddzielny przewod zasilajacy CB bezpośrednio z akumulatora (dobry przewod
    ekranowany)
    - sprawdzic mase w antenie, mnie magnesowka pieknie zbierala w poprzednim aucie
    zaklocenia a ta sama
    antena zamontowana na stale zmniejszyla zaklocenia prawie do zera
    - jesli w/w nie dzialaja kupic dobre radio z filtrami (nie kupowac, nie robic filtrow
    zakladanych na
    kabel lub wpinanych w niego - NIE DZIALA :-( )
    ps. http://www.e.strefa.pl/articles.php?lng=pl&pg=256 - lektura
    pozdrawiam

    Oskar Wilde