  • Data: 2010-10-14 17:04:26
    Temat: Re: CB Radio do samochodu - ALAN 109 wystarczy?
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-14 12:44, Myjk pisze:
    > 2010-10-14 06:30:18 Gabriel 'wilk'

    > Mnie jeszcze nikt nie doprowadził do celu via CB. Inna sprawa,
    > że tylko dwa razy prosiłem o wskazówkę i dwa razy nikt nie
    > odpowiedział na nawoływania. Tak, słychać mnie. ;)

    Klika miesięcy temu w drodze do Łodzi padła mi ładowarka
    samochodowa*. Akurat jak dojechałem do granicy miasta
    to telefon się wyłączył. Więc ani nie było jak zadzwonić,
    ani sprawdzić na mapie. Jedno pytanie na CB i po chwili wiedziałem
    od początku do końca jak jechać. Podobnie jest z omijaniem
    korków i informacją o tym co się dzieje na trasie. Raz wracając
    z Kielc chyba zaoszczędziłem ze 30 minut, bo odpowiednio wcześnie
    udało mi się skręcić i ominąć całkowite zatrzymanie po wypadku.
    Jakby nie dostał info, to już by nie było jak zawrócić i trzeba
    by było stać dopóki by nie udrożnili. CB się przydaje, nie tylko
    do tego, żeby się nie dać oskubać.

    *)jak się potem okazał telefon, ładowarka była sprawna.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)