    From: killing of predatory capitalism pest
    <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: CA daje (gowno daje...)
    Date: Sun, 22 Dec 2019 03:18:12 +0100
    Sender: mam zupelna cisze w dupie
    Archive: no

    Animatorka wrote:
> [...]

    Masz przynajmniej szescdziesiat-letnie opoznienie...

    Juz za Gomolki (komunizm) sprowadzano do PRLuurzadzenia f-y
    alfa laWal (W->v), bogaty sortyment, w tym byly ustrojstwa
    do "szprycowania" mies i podrobow solanka (z 1KG produkowano
    2KG "szprycowki"). W owych latach mialem mozliwosc odwiedzic
    znajomego, ktory mnie "przemycil" do rzezni (majac mozliwosc
    w wewnetrznie wydzielonym obiekcie, w owym czasie najnowoczes-
    niejszej i najwiekszej "fabryki przerobu mies"; widzeic na
    wlasne oczy ten "proceder" - *KORUPCJE* /* OSZUSTWO* ).

    Animatorko OBUDZ SIE i NIE POWTARZAJ SIE!

    -- Zajebalowo WIOCHA *LAJNO* atakuje: http://bit.ly/2OKhm3j