  • Data: 2013-06-02 22:11:32
    Temat: Re: C8051F012
    Od: 2m <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wprawdzie F012 nie mam ale jakiegoś innego Silbsa w LQFP32 gdzieś
    powinienem mieć.
    Chyba (o ile mnie pamięć nie zawodzi) to F349.
    Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić.
    Co chcesz jednorazowo programować F012 czy F587.
    Czy warto robić swój programator (tak zrozumiałem)? Gotowy kosztuje
    chyba $35, ToolstikBA cca $19.
    Firmowe programatory są zrobione na F321 albo F326. Oprogramowanie jest
    Silabsa (ale to chyba wiesz).
    Mam chyba gdzieś starego Toolstika (ale nie BA), chociaż jest tam
    pełnowartościowy chip programatora na F321.
    Jeśli z powyższego wynika coś dla Ciebie to odezwij się na priv.