  • 11. Data: 2010-08-13 15:44:49
    Temat: Re: C4-wymiana żarówki
    Od: sykmie <s...@g...com>

    > Ale moze byc gorzej :)
    >
    > W imprezie zeby wymienic zarowke trzeba albo odłączyc i wyjac akumulator
    > (prawa strona) albo odkrecic dolot (lewa strona).
    >
    > Ponoc w nowych renówkach jest jeszcze gorzej :)

    Nie wiem jak w renówkach ale w nowym accordzie żarówkę wymienia sie
    przy pomocy podnośnika, przez nadkole :-)
    U siebie w focusie jeszcze nie wyminiałem ale w książce obsługi jest
    napisane, że należy wymontować reflektor.

    Wszystko fajnie jak wymiana jest w dzień na parkingu albo w serwisie,
    tylko co w przypadku jesiennego nocnego deszczu na leśnej drodze ma
    zrobić np. "blondynka" :-)

    sykmie

  • 12. Data: 2010-08-13 18:06:35
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > U siebie w focusie jeszcze nie wyminiałem ale w książce obsługi jest
    > napisane, że należy wymontować reflektor.

    Podobny patent jest w nowym volvo s40. Tyle ze reflektor wyjmuje sie 10
    sekund. Jest taki 'sledz' ktory trzyma calos na miejscu. Po jego
    wyciagnieciu reflektor ladnie wyduwa sie do przodu auta. Jako ze nowe
    s40 to to samo co ford to moze nie jest u Ciebie tak ciezko :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM