  • 21. Data: 2011-11-22 09:48:03
    Temat: Re: C.D. "znowu bmw"
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-21 18:34, Shrek pisze:

    > Napisałeś, że jak nic nie pamięta to nie można go sądzić. W takim
    > wypadku trzeba by mu udowodnić, że nie pamięta:P

    ??

    > A Ziętarski to chyba z innego powodu dalej ni stanął przed sądem - chory
    > ponoć:P

    To sprawdź.

    A.

  • 22. Data: 2011-11-22 19:07:44
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-22 09:48, Arek wrote:

    > ??

    Skoro nie można sądzić, kogoś kto nic nie pamięta, to trzeba mu
    udowodnić, że pamięta. Elementarne.

    > To sprawdź.

    Nie mam dostępu do akt. Rozjaśnisz?

    Shrek.

  • 23. Data: 2011-11-23 19:36:42
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-22 19:07, Shrek wrote:

    > Nie mam dostępu do akt. Rozjaśnisz?

    Zresztą sam sprawdziłem.

    Nie ma nic o "niepamiętaniu" jest kolejne skierowanie na badania:

    "- Zdaniem obrońców istnieje wątpliwość, czy stan zdrowia oskarżonego
    pozwala mu na uczestniczenie w procesie - wyjaśnia mec. Tadeusz Wolfowicz"

    "Obrona wniosła o odroczenie rozprawy i skierowanie oskarżonego na
    ponowne badania, a sąd przychylił się do tego wniosku wyznaczając
    kolejną rozprawę na koniec listopada. Wtedy też okaże się, czy stan
    zdrowia pozwoli na przedstawienie Maciejowi Z. aktu oskarżenia."

    BTW jutro kolejna rozprawa.

    Masz może jakieś źródło na potwierdzenia swojej tezy?

    Shrek.

  • 24. Data: 2011-11-24 10:38:29
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-22 19:07, Shrek pisze:

    > Skoro nie można sądzić, kogoś kto nic nie pamięta, to trzeba mu
    > udowodnić, że pamięta. Elementarne.

    Nadal nie rozumiem o czym piszesz. To osoba, które "nie pamięta"
    udowadnia, że nie pamięta. Oczywiście to nie jest proste, nawet jak się
    faktycznie nie pamięta. Co nie znaczy, że nie możliwe. I jak pokazuje
    rzeczywistość, wykonalne.

    > Nie mam dostępu do akt. Rozjaśnisz?

    Internet zamknęli? Pierwszy link z brzegu:
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/zientarskiemu-sie-u
    piecze_102126.html

    A.

  • 25. Data: 2011-11-24 17:53:49
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-24 10:38, Arek wrote:

    > Nadal nie rozumiem o czym piszesz. To osoba, które "nie pamięta"
    > udowadnia, że nie pamięta.

    Nie - jeśli jak twierdzisz, nie wolno sądzić osoby która "nie pamięta",
    to zanim zaczniesz go sądzić musisz udowodnić, że pamięta. Życzę powodzenia.

    > Internet zamknęli? Pierwszy link z brzegu:
    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/zientarskiemu-sie-u
    piecze_102126.html

    A gdzie jest słowo chociaż o "nie pamiętaniu"?

    Dziś znowu odroczyli...

    Shrek.