  • Data: 2011-12-20 17:58:37
    Temat: Re: Bzdury ministerialne
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-20 14:53, Andrzej Lawa pisze:
    > A widziałeś, co zalecają kierującym samochodami? Dobrze, że nie ma
    > szkolenia z kręcenia korbą rozruchową ;->

    Chory kraj i biedni ludzie. Tylko czekac az wyjda znowu na ulice lub na
    powrot z przeszlosci:

    Do egzaminatora podchodzi jakiś facet i mówi:
    - Mój syn ma jutro egzamin. Ale na pewno go nie zda.
    Na to egzaminator:
    - Mogę się założyć z panem o 1000 złotych, że zda.

    ;D
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki