    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bytom Parking?
    Date: Mon, 21 Jun 2010 21:09:10 +0200

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 19:59:34 +0200, ToMasz napisał(a):

    > od miesiąca niema. NA rowerze trzeba jeździć. JEst parę terenów
    > prywatnych, ale w rękach wielu właścicieli i niema z kim gadać o płatnym
    > (i tanim) parkowaniu na ich terenie. Poczekamy na parking agory.

    Masz duży parking na terenie Simply obok dworca, na Witczaka obok Carefoura
    masz mały parking, wspomniana Karola Miarki jest bezpłatna. Więc problem
    mają chyba Ci, którzy chcą zaparkować najbliżej dworcowej i nie chce im się
    ruszyć 4 liter.
    Nie wiem jak wygląda parkowanie obok Supersamu, bo podobno o droga
    wewnetrzna więc tam nie pobierają opłat, ale dokładnie trzeba sprawdzić.

    Parking agory będzie płatny więc nie ma na co czekać.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]