  • 11. Data: 2011-07-21 14:29:30
    Temat: Re: Było kto mi przypomni model Hondy Jest powoli rozglądam się za nowa zabawką
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2011-07-21 16:00, Norbi pisze:

    > Sprzedajesz DRZ czy zostawiasz ?

    Ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła ale rozważam sprzedaż bo na 3
    motury i samochód to miejsca w garażu nie mam a "czesia" ma u mnie
    dożywocie.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 12. Data: 2011-07-21 20:27:21
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 21.07.2011 14:40, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A jak nie singiel to za grosze idzie kupic kawasaki zefira

    Ja nie mam na sprzedaż kawasaki.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 13. Data: 2011-07-22 04:53:25
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-07-21 14:31, moonraker pisze:
    (...)
    > Może zaproponujecie mi jakieś maszyny? Generalnie chodzi o coś o
    > wyglądzie klasycznym (ideałem było by kawasaki w650 ale niestety jeszcze
    > mnie nie stać) najlepiej ze szprychowymi kołami, żeby dawało radę jechać
    > z 2 osobami w budżecie powiedzmy 6-8 tyś może być do dopieszczenia.

    Zephyr 750, byłą nwet wersja na szprychowych kołach. Bardzo przyjemny
    motocykl.

    Pozdr
    DP

  • 14. Data: 2011-07-26 23:07:52
    Temat: Re: kto mi przypomni model Hondy
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-07-21 13:45, moonraker pisze:
    > wizualnie podobny do tego z serii XL ale chyba bez RFVC. Kojarzy się coś
    > komuś? Bo ja guglam i nic mi nie wychodzi.

    FT? Ale FT była 500. Zreszta tak samo, jak wspomniana przez kogos XBR.
    Tylko XBR byla ladnym klasykiem, a FT... wymagala specyficznego gustu ;P

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek