  • 1. Data: 2011-07-24 12:43:28
    Temat: Było? Włoska policja i lamborgini :)
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Witam
    Nie wiem czy było
    http://halbot.haluze.sk/?id=5337
    włoska policja i lamborgini :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-07-24 13:16:09
    Temat: Re: Było? Włoska policja i lamborgini :)
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 24-07-2011 o 12:43:28 janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Nie wiem czy było
    > http://halbot.haluze.sk/?id=5337
    > włoska policja i lamborgini :)

    Ciekawe jakie to uczucie jak ktoś wjeżdża tobie w tył a ciebie unosi i
    jeszcze obraca... osobiście nie chce wiedzieć :/

  • 3. Data: 2011-07-24 15:18:30
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-24 12:43, janusz_kk1 pisze:
    > Witam
    > Nie wiem czy było
    > http://halbot.haluze.sk/?id=5337
    > włoska policja i lamborgini :)

    a co w tym dziwnego? mistrzowie kierownicy to w rajdach i w f1 jeżdżą, a
    policjanci to zwykli kolesie

  • 4. Data: 2011-07-24 16:45:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jakie to uczucie jak ktoś wjeżdża tobie w tył a ciebie unosi i
    > jeszcze obraca... osobiście nie chce wiedzieć :/

    a niby skąd pewność, ze to nie czołówka, albo ze Lambo nie stało
    zaparkowane, albo jeszcze coś innego?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-07-24 17:57:54
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-24 15:18, Tomek wrote:

    > policjanci to zwykli kolesie

    Dokładnie!
    http://www.youtube.com/watch?v=bWaq0zOaAVU

  • 6. Data: 2011-07-25 08:29:04
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 07/24/2011 12:43 PM, janusz_kk1 wrote:
    > Witam
    > Nie wiem czy było
    > http://halbot.haluze.sk/?id=5337
    > włoska policja i lamborgini :)

    Na szczęście jest jeszcze jedna sztuka, stoi sobie w muzeum fabrycznym
    Lamborghini w Sant' Agata Bolognese.

  • 7. Data: 2011-07-25 13:07:12
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-25 08:29, omega_fan pisze:
    > Na szczęście jest jeszcze jedna sztuka, stoi sobie w muzeum fabrycznym
    > Lamborghini w Sant' Agata Bolognese.

    sadzisz, ze ta sztuka nie byla ubezpieczona ?

  • 8. Data: 2011-07-26 09:44:29
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 07/25/2011 01:07 PM, mister wrote:

    > sadzisz, ze ta sztuka nie byla ubezpieczona ?

    Tego nie wiem, ale to raczej byla jednostkowa produkcja (zrobili 2
    sztuki) i wiecej nie bedzie.