  • 81. Data: 2011-05-30 12:06:01
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Numalnie - odpowiadałem, że prowadzącym pojazd w tym czasie mogą
    > być:
    >
    > 1. Ja
    > 2. Mój kolega
    > 3. Drugi mój kolega
    > 4. trzeci mój kolega.
    >
    > Niestety, żaden z nas nie pamięta więc prosimy o lepszą fotkę z
    > wizerunkiem mordy - co ułatwi wskazanie zbrodniarza, który
    > dopuścił się tego haniebnego czynu.
    >
    > Koniec postępowania :)

    Jako właściciel nie muszisz wskazać kierującego?
    Myslę że za nie wskazanie też jakas kara jest.

  • 82. Data: 2011-05-30 12:11:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On May 30, 12:06 pm, "Marek P." <q...@a...pl> wrote:

    > Jako właściciel nie muszisz wskazać kierującego?
    > Myslę że za nie wskazanie też jakas kara jest.

    Przecież napisał że wskazuje - iż mogł to być Pan a,b,c,d - i prosi o
    lepszą fotografię w celu weryfikacji który to z nich ;)

    Pozdrawiam !

  • 83. Data: 2011-05-30 12:20:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 28 May 2011 00:35:28 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >No to teraz dobrowolcy szag wpieriod ;) Kto pierwszy odgadnie i napisze w
    >jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    >dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    Kiedyś pisałeś: nie odpowiadasz na jakieś tam pismo i urzędasy mają
    "showstopper" w swojej procedurze.
    Nie chce mi się szukać, bo w nalewce na myszach jeszcze nie
    zagustowałem :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 84. Data: 2011-05-30 12:26:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Monday, May 30, 2011, 12:06:01 PM, you wrote:

    [...]

    > Jako właściciel nie muszisz wskazać kierującego?
    > Myslę że za nie wskazanie też jakas kara jest.

    A jest obowiązek prowadzenia ewidencji? Pamiętasz, co robiłeś pół roku
    temu o 14:30?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 85. Data: 2011-05-30 13:01:17
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    > Pamiętasz, co robiłeś pół roku
    > temu o 14:30?

    Tak, patrzałem na kalendarz, a chwilę później na zegarek. :)

  • 86. Data: 2011-05-30 13:18:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Tego komu się powierzyło - to pewna różnica :)

    > A jest obowiązek prowadzenia ewidencji? Pamiętasz, co robiłeś pół roku
    > temu o 14:30?

    Nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji, w ogóle masz absolutnie wolną rękę
    co do środków jakich użyjesz aby móc wywiązać się z obowiązku ;)

  • 87. Data: 2011-05-30 14:13:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Jedna, poważna wada - taki numer wymaga przedłożenia w starostwie
    > zaświadczenia o odbyciu badań, co skutkuje wysłaniem na egzamin.
    > Czyli masz połowę sukcesu - nie masz punktów, ale karniaka zdajesz.
    > Ja tymczasem punktów nie mam, a karniaka nie zdawałem.
    > Podpowiem, że przywrócenia uprawnień nie dokonał Nierząd ;)

    No tak, ale jak nie dostarczysz wynikow badan do starostwa (nierządu;)),
    to pewnnikiem starosta (prezydent) cofnie uprawnienia na podstawie art.
    140 ust. 1 pkt 4 lit. c (tak prewencyjnie). Jesli uprawnien nie ma, to
    organ prowadzacy ewidencje (policja) usuwa punkty z konta. Wtedy
    odwolujesz sie do SKO, ze badania zrobiles (ale nie pokazales) i
    przywraca uprawnienia ;)

    Innej mozliwosci nie widze (albo nie mysle wystarczajaco urzedniczo),
    biorac pod uwage, ze punkty moga byc usuniete z ewidencji tylko w tych
    przypadkach:

    "
    1) jeżeli wydano decyzję o cofnięciu uprawnienia do kierowania
    pojazdem silnikowym, z wyjątkiem decyzji, o której mowa w art. 140 ust.
    1 pkt 1 ustawy;

    2) w razie otrzymania informacji o pozytywnym wyniku kontrolnego
    sprawdzenia kwalifikacji, o którym mowa w art. 114 ust. 1 pkt 1 lit. b
    ustawy;

    3) jeżeli od dnia popełnienia naruszenia upłynął rok, chyba że przed
    upływem tego okresu kierowca dopuścił się naruszeń, za które liczba
    punktów ostatecznych i wpisanych tymczasowo przekroczyła 24 punkty, a w
    przypadku kierowców, o których mowa w art. 140 ust. 1 pkt 3 ustawy - 20
    punktów;

    4) w razie odbycia szkolenia, o którym mowa w art. 130 ust. 3 ustawy."

  • 88. Data: 2011-05-30 14:22:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 14:13, neoniusz pisze:

> [...]
    > Innej mozliwosci nie widze (albo nie mysle wystarczajaco
    > urzedniczo), biorac pod uwage, ze punkty moga byc usuniete z

    Rozpracowałeś metodę !
    Na potwierdzenie dodam, że przejrzałem ostatnio w oryginałach
    wszelkie dokumenty, które Adam ma i tak to wyglądało:

    1. skierowano na badania
    2. badania przejdzięto z skutkiem pozytywnym
    3. badań nie doręczono gdyż Adam zapytał urzęda na jakiej
    podstawie ma ich donieść
    4. nie wskazano podstawy, ale wydano decyzję uchylającą
    uprawnienia (rygor natychmiastowej wykonalności)
    5. punkty skasowano
    6. odwołanie do SKO
    7. SKO uchyla decyzję o uchyleniu uprawnień.
    8. Nierząd tupie nóżką i nie wie co dalej zrobić.

    Sytuacja kierowcy - w cepiku brak punktów, brak również wzmianki
    o odebraniu uprawnień.

    No i podstawowa rzecz - w oparciu o aktualne przepisy -
    całkowity PAT pomiędzy beneficjentem zdarzenia a nierządem.

    Flaszkie ty wygrałeś ;)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 89. Data: 2011-05-30 15:19:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A jest obowiązek prowadzenia ewidencji? Pamiętasz, co robiłeś pół roku
    > temu o 14:30?

    Sąd ma to w nosie - albo wskazujesz odpowiednia osobę, albo dostajesz
    "rachunek" z innego paragrafu (bez punktów, ale "zwyczajowo" stawka 2x
    wyższa).

  • 90. Data: 2011-05-30 15:29:13
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    > No to teraz dobrowolcy szag wpieriod ;) Kto pierwszy odgadnie i napisze w
    > jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    > dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    Będę gdybał ;)

    Dalej masz tą Granadę ( http://arbiter.pl/zdjecie/670 )? Jeśli tak, to...
    Pokazałeś im ją i stwierdzili, że to absolutnie nie jest możliwe abyś
    mógł się tym czymś poruszać po drogach. W związku z tym jest nie możliwe
    abyś "zdobył" jakikolwiek punkt. Stąd masz 0 ;)

    Trafiłem :D