  • 161. Data: 2011-06-07 00:53:21
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 08:33:43 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Dziecko z podstawówki policzyłoby, że to jest 411 kilometrów dziennie,

    No i jaki problem?
    W czwartek zrobiłem 700, w piatek 750, w sobotę około 400, w niedzielę
    jakieś 400.

    > Licząc tylko dni robocze od poniedziałku do soboty, bez żadnego dnia
    > wolnego, to 481 kilometrów dziennie, ze średnią 60 km/h przez całą dniówkę.

    No kapelusze jeżdża tak wolno, to prawda.

    > Tak, możliwe, ale musiałbyś szczać i srać w samochodzie, żeby zrobić taką
    > średnią.

    Albo nie jeździć jak Godel.

    --
    ___________ (R)

  • 162. Data: 2011-06-07 08:06:46
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Lukasz" <l...@b...net.pl> wrote in message
    > ja robię średnio 50kkm rocznie więc 3x mniej niż zakładasz, ale są takie
    > tygodnie że robię 400-600km dziennie więc przejechać 411km to nie jest
    > wyczyn.

    Jest roznica pomiedzy "czasem robie 400-600km dziennie", a "codziennie robie
    ponad 400 km")

    > znam gościa który robi po 120.000km rocznie (mój były szef, teraz
    > znajomy u niego pracuje i przejął od niego choćby dwuletniego scudo z
    > przebiegiem ponad 200kkm)

    A ja znam faceta, co robi 300.000km rocznie, tyle, ze samolotem. Tylko co z
    tego wynika?

    Za to czytam wypociny Adasia od ~10 lat (z przerwami, gdy laduje w KF-ie) i
    wiem, jak potrafi zmyslac...
    Moze i jezdzi duzo, jak na srednia krajowa, ale z tym przebiegiem mocno
    przesadzil.

    --
    Axel

  • 163. Data: 2011-06-07 10:35:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > No i jaki problem?
    > W czwartek zrobiłem 700, w piatek 750, w sobotę około 400, w niedzielę
    > jakieś 400.

    Niewielka jest szansa, że ktoś uwierzy, że tak jest stale.

  • 164. Data: 2011-06-07 11:18:54
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > Jest roznica pomiedzy "czasem robie 400-600km dziennie", a "codziennie
    > robie ponad 400 km")

    u mnie to czasem potrafi występować np. dwa miesiące, od poniedziałku do
    piątku (czasem sobota) praktycznie pod rząd) - później robi się luz auto
    potrafi kilka dni stać nieużywane

    > A ja znam faceta, co robi 300.000km rocznie, tyle, ze samolotem. Tylko co
    > z tego wynika?

    to że 120.000km to nie wyczyn a to już niewiele mniej niz 150.000 km

    > Za to czytam wypociny Adasia od ~10 lat (z przerwami, gdy laduje w KF-ie)
    > i wiem, jak potrafi zmyslac...
    > Moze i jezdzi duzo, jak na srednia krajowa, ale z tym przebiegiem mocno
    > przesadzil.

    być może, w to nie wnikam, ja przy 50kkm rocznie (odpukać w nieskorodowaną
    blachę) bardzo rzadko nadziewam się na policję/FR a powoli nie jeżdżę (czyt.
    nagminnie łamię przepis dotyczący dopuszczalnej prędkości) - ostatni mandat
    za prędkość dostałem chyba ze 2 lata temu więc trzeba mieć niezłego pecha
    albo mieszkać w innym województwie niż ja..

    Lukasz

  • 165. Data: 2011-06-08 01:06:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 10:35:40 +0200, cef napisał(a):

    > Niewielka jest szansa, że ktoś uwierzy, że tak jest stale.

    Jeśli wyeliminujesz kapeluszy, to już nie będzie tak źle.

    --