  • 151. Data: 2011-06-03 11:29:32
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Był jeszcze drugi - odpowiadam na zadane pytanie, a nie gdybam jakimś
    > nieistniejącym mandacie.

    Piszesz o swojej wizji mandatu a ja napisałem o mandacie jakie są wysyłane.

    A.

  • 152. Data: 2011-06-03 14:46:36
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Dzień, noc, wiosna, lato, jesień, zima - jeżdżę z opuszczoną w dół pionowo
    > przesłoną słoneczną. Mijając radar "podnoszę" się dodatkowo.

    Tak, tak, a ja to szybciutko wskakuję do bagażnika :)

  • 153. Data: 2011-06-03 17:30:56
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Tyyys piiiknie. :)

    --
    CB

  • 154. Data: 2011-06-03 17:44:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-03 14:46, Alexy pisze:

    > Tak, tak, a ja to szybciutko wskakuję do bagażnika :)

    Bez sensu ... musisz się zatrzymać, a wtedy raczej fotka nie
    straszna.
    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 155. Data: 2011-06-05 01:10:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 01:35:12 +0200, cbnet napisał(a):

    > Czego więcej spodziewać się można po kimś w rodzaju
    > "pana w kapeluszu", który jeździł autem z silnikiem HDI
    > gdy ty pomykałeś jeszcze motorowerem marząc z wypiekami
    > na twarzy o rdzewiejącym ścigaczu na 4-kólkach rozpędziającym
    > się do 100-ki gdzieś w granicach 6-sekund.

    Samych głupot.

    > Jesteś nieodpowiedzialny oraz głodny i rozsmakowany
    > w nieodpowiedzialności.
    > IMHO.

    I jak kazdy pan w kapeluszu - mylisz się.

    --
    ___________ (R)

  • 156. Data: 2011-06-05 02:03:34
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Być może.

    Ty masz jednak jakieś gigant kompleksy. ;)

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QmygP$0Pu@mike.oldfield.org.pl...

  • 157. Data: 2011-06-06 01:47:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-28 23:00, Axel pisze:

    > odebrac PJ na stale. Nie mowiac o tym, ze chyba spedza zycie za
    > kolkiem, bo to wychodzi ze 150 tys. km rocznie...

    Poza konkursem - co jest dziwnego w 150 000 km rocznie ?

    Pytam, bo nie wiem.

  • 158. Data: 2011-06-06 09:33:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 01:47:17 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Poza konkursem - co jest dziwnego w 150 000 km rocznie ?

    Dziecko z podstawówki policzyłoby, że to jest 411 kilometrów dziennie,
    licząc każdy jeden możliwy dzień, z wigilią i sylwestrem włącznie
    Licząc tylko dni robocze od poniedziałku do soboty, bez żadnego dnia
    wolnego, to 481 kilometrów dziennie, ze średnią 60 km/h przez całą dniówkę.

    Tak, możliwe, ale musiałbyś szczać i srać w samochodzie, żeby zrobić taką
    średnią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 159. Data: 2011-06-06 10:21:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-06 09:33, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Licząc tylko dni robocze od poniedziałku do soboty, bez żadnego dnia
    > wolnego, to 481 kilometrów dziennie, ze średnią 60 km/h przez całą dniówkę.
    Albo koło tysiąca dziennie co drugi dzień. Daje nam to pół roku wolnego.
    Albo jazdę tylko w poniedziałek, wtorek, środa przerwa i odpoczynek,
    czwartek i trochę w piątek, weekend wolny. Sądzę że większość ludzi
    ciężej pracuje na etacie, bo nie mają tej środy wolnej.

    A zrobić tysiąc km dziennie autem (zwłaszcza osobowym) (i zwłaszcza poza
    PL, gdzie zrobienie średniej prędkości >120km/h nie stanowi problemu,
    poza finansowym w paliwie), to żadna sztuka nadzwyczajna. Tyle że trzeba
    mieć CEL takich wycieczek.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 160. Data: 2011-06-06 15:38:00
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

> [...]
    > dniówkę.
    >
    > Tak, możliwe, ale musiałbyś szczać i srać w samochodzie, żeby zrobić taką

    ja robię średnio 50kkm rocznie więc 3x mniej niż zakładasz, ale są takie
    tygodnie że robię 400-600km dziennie więc przejechać 411km to nie jest
    wyczyn.
    znam gościa który robi po 120.000km rocznie (mój były szef, teraz znajomy u
    niego pracuje i przejął od niego choćby dwuletniego scudo z przebiegiem
    ponad 200kkm)

    Lukasz