  • 141. Data: 2011-05-31 23:57:37
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Jak pozbędziesz się klapek na oczach i przemyślisz swoje opinie
    na temat zalet i wad toppostingu i bottompostingu na newsach,
    to może podyskutujemy na ten temat.
    Tymczasem spadaj na drzewo.

    BTW na pewno bottomposting wszelkim trolom, przypierdalaczom
    i bezmózgom dzielącym włos na czworo bardziej przypasowuje.
    Jeśli jesteś jednym z nich to tym bardziej nie polecam moich
    "wypocin".

    Poza tym mało oryginalny jesteś, by nie powiedzieć: odtwórczy.

    --
    CB

  • 142. Data: 2011-06-01 00:01:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Numalnie - odpowiadałem, że prowadzącym pojazd w tym czasie mogą być:
    > 1. Ja
    > 2. Mój kolega
    > 3. Drugi mój kolega
    > 4. trzeci mój kolega.
    > Niestety, żaden z nas nie pamięta więc prosimy o lepszą fotkę z
    > wizerunkiem mordy - co ułatwi wskazanie zbrodniarza, który dopuścił się
    > tego haniebnego czynu.
    > Koniec postępowania :)

    Nie koniec...
    Jeszcze tych kolegow trzeba przesluchac, co moze byc srednio oplacalne przy
    200 zl za niewskazanie...

    --
    Picasso

  • 143. Data: 2011-06-01 02:20:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-01 00:01, P_ablo pisze:

    > Nie koniec...

    Ależ koniec. Zarówno milycyjne jak i "straszomiejskie"
    postępowania kończyły się na tej wymianie koresp.

    Rzecz jasna - mówię o zdjęciu w pupę ;)

    Na zdjęcia w ryj mam inną metodę. ;)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 144. Data: 2011-06-01 02:32:53
    Od: Paul <e...@e...com>

    > Na zdjęcia w ryj mam inną metodę. ;)

    jaką?

  • 145. Data: 2011-06-01 02:43:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-01 02:32, Paul pisze:
    > jaką?

    Dzień, noc, wiosna, lato, jesień, zima - jeżdżę z opuszczoną w
    dół pionowo przesłoną słoneczną. Mijając radar "podnoszę" się
    dodatkowo.

    Fota tak samo wartościowa jak w dupę.

  • 146. Data: 2011-06-01 16:29:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-31 12:03, Arek pisze:

    > Wiedziałem, że nie masz argumentów, więc dałem Ci punkt zaczepienia:)

    Był jeszcze drugi - odpowiadam na zadane pytanie, a nie gdybam jakimś
    nieistniejącym mandacie.

  • 147. Data: 2011-06-01 22:54:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 23:51:41 +0200, cbnet napisał(a):

    > Sobie i innym.
    > Jaką?
    > Pewnie jak dotąd kończyło się na podnoszeniu innym ciśnienia.

    A poza swoimi domysłami cokolwiek masz?

    --
    ___________ (R)

  • 148. Data: 2011-06-02 01:35:12
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Czego więcej spodziewać się można po kimś w rodzaju
    "pana w kapeluszu", który jeździł autem z silnikiem HDI
    gdy ty pomykałeś jeszcze motorowerem marząc z wypiekami
    na twarzy o rdzewiejącym ścigaczu na 4-kólkach rozpędziającym
    się do 100-ki gdzieś w granicach 6-sekund.
    Chyba aż nadto.

    ;)

    Jesteś nieodpowiedzialny oraz głodny i rozsmakowany
    w nieodpowiedzialności.
    IMHO.
    Będziesz kiedyś tego żałować.
    Jak dla mnie to w 100% p e w n e .

    Tyle.

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3Ql3nv$0Pn@mike.oldfield.org.pl...

  • 149. Data: 2011-06-02 08:59:23
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Metoda na poprawianie makijażu.
    Mmmmm... jak słodko.
    Słodka dupa. ;)

    A na spódnice mamusi stosowałeś?
    Znasz tak w ogóle?
    Trzeba oczywiście mieć pod reką w aucie spódnicę mamusi,
    a jak zobaczysz radar, to zamiast sikać ze strachu po piętach
    chwytasz spódnicę mamusi... itd.
    Chyba nie trzeba tłumaczyć reszty tak bystrej "sztuce"...?

    Jest też podobno metoda na robienie loda koledze.
    Oczywiście 100% na niby. ;)
    Największa wada: kolega na miejscu pasażera, zamiast koleżanki...
    chociaż dla co niektórych to pewnie zaleta, nie wada.

    No powodzenia, "stary", w tych twoich inteligętnych popisach.
    Oczywizda trzymam kciuki.

    ;D

    --
    CB

  • 150. Data: 2011-06-02 09:53:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 31 May 2011 00:04:30 +0200, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

    >Jesteś kimś, kto dąży do wykształcenia w sobie poczucia
    >braku odpowiedzialności w związku z przekraczaniem zasad
    >ruchu drogowego (m.in. ograniczeń prędkości) i bezpieczeństwa
    >w ruchu drogowym, z dużym powodzeniam (jak muszę przyjąć).

    Państwo i jego aparat przymusu może działać jedynie w granicach prawa.
    Innymi słowy: co nie jest dozwolone - jest zabronione.
    Warto im o tym przypominać przy każdej okazji.