  • Data: 2011-05-30 21:37:24
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 21:33, pwz pisze:
    > No dobrze, ale czy jesteś w 100% pewien, że Ci tych punktów nie
    > przywrócą? Bo jeżeli policja dostanie papier o tym, że decyzja (o
    > odebraniu uprawnień) została uchylona, to tym samym procedura wymazująca
    > punkty nie powinna zostać odwołana -> sytuacja wraca do punktu wyjścia,
    > nadal masz punkty na koncie?

    I jeszcze jedno: w systemie policyjnym figurujesz jako osoba bez
    uprawnień. Przy najbliższej kontroli, jeżeli im wyskoczysz jako "bez
    prawka", dostaniesz mandat za jazdę bez uprawnień. Chyba że policja, jak
    napisałem, otrzyma (oficjalną) informację, że procedura jest cofnięta. I
    wtedy punkty wracają na swoje miejsce, do stanu poprzedniego.
    Nie jestem tego w 100% pewien, ale sprawdź to.
    pwz