  • Data: 2011-05-30 14:22:30
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 14:13, neoniusz pisze:

    > No tak, ale jak nie dostarczysz wynikow badan do starostwa
    > (nierządu;)), to pewnnikiem starosta (prezydent) cofnie
    > uprawnienia na podstawie art. 140 ust. 1 pkt 4 lit. c (tak
    > prewencyjnie). Jesli uprawnien nie ma, to organ prowadzacy
    > ewidencje (policja) usuwa punkty z konta. Wtedy odwolujesz sie
    > do SKO, ze badania zrobiles (ale nie pokazales) i przywraca
    > uprawnienia ;)
    > Innej mozliwosci nie widze (albo nie mysle wystarczajaco
    > urzedniczo), biorac pod uwage, ze punkty moga byc usuniete z
    > ewidencji tylko w tych przypadkach:

    Rozpracowałeś metodę !
    Na potwierdzenie dodam, że przejrzałem ostatnio w oryginałach
    wszelkie dokumenty, które Adam ma i tak to wyglądało:

    1. skierowano na badania
    2. badania przejdzięto z skutkiem pozytywnym
    3. badań nie doręczono gdyż Adam zapytał urzęda na jakiej
    podstawie ma ich donieść
    4. nie wskazano podstawy, ale wydano decyzję uchylającą
    uprawnienia (rygor natychmiastowej wykonalności)
    5. punkty skasowano
    6. odwołanie do SKO
    7. SKO uchyla decyzję o uchyleniu uprawnień.
    8. Nierząd tupie nóżką i nie wie co dalej zrobić.

    Sytuacja kierowcy - w cepiku brak punktów, brak również wzmianki
    o odebraniu uprawnień.

    No i podstawowa rzecz - w oparciu o aktualne przepisy -
    całkowity PAT pomiędzy beneficjentem zdarzenia a nierządem.

    Flaszkie ty wygrałeś ;)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY