  • Data: 2013-09-15 08:29:13
    Temat: Re: Byłem na pikniku rodzinnym Dacii !
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l12ngv$8ss$...@d...me...

    > ok 3 miesiace temu bylem na 'premierze' nowego Forestera w MM Cars w
    > K-cach.
    > 2 godziny w salonie i zero kontaktu z handlowcem (jakas pani podala mi
    > katalog).
    > Mialem jazde testowa - super - wersja XL 2.5 benzyna, automat :)
    > Ale pani, ktora z nami jechala (pozdrawiam, jesli czyta liste ;) byla z
    > salonu chevroletta (wymieniaja sie - chyba aby bylo mniej nudno) i
    > pierwszy raz w zyciu siedziala w Foresterze :-D a co za tym idzie nie
    > odpowiedziala na ani jedno moje pytanie.

> [...]

    Producentom i sprzedawcom samochodów w ogóle coś się ostatnio w głowę stało.
    Niby kryzys jest, ale auta kupić nie możesz, nawet jeśli chcesz.
    W najlepszym razie możesz zamówić jaki chcesz i poczekać od 3 miesięcy do
    pół roku, jak go wyprodukują.
    W najgorszym - takiego jak chcesz nie kupisz w ogóle - bo dealer sprzedaje
    tylko to co się pojawia na stoku, a akurat tanie wersje w tanich kolorach
    nie pojawiają się w ogóle.
    Ja tak od pół roku próbuję kupić żonie jakiegoś crossovera, np. Kię Soul -
    nie ma szans żeby ktoś Ci sprzedał wersję M w kolorze czerwonym.
    Owszem, jak dopłacisz bez potrzeby 2 tys za lakier metalik (brzydszy) i/lub
    8 tys za wersję wyższą (L), to coś tam sobie możesz kupić, ale taniej nie.
    A ja nie widzę powodów dla których miałbym dopłacić bez potrzeby 1/5
    wartości auta.
    Nie chcą sprzedać to nie, kupię gdzie indziej i co innego, nie spieszy mi
    się.
    Ceedowi nic nie dolega na szczęście.