  • Data: 2011-11-05 21:57:33
    Temat: Re: Była sobie turbina
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więcej szczęścia niż rozumu, za wymianę urwanego kawałka i regenerację
    reszty skasowali mnie tylko na 8 stówek, potem parę godzin sobotniego
    relaxu z kumplem i padaka ożyła, przy okazji wyczyściłem dolot, egr i
    inne syfy i mam wrażenie że skodowóz lepiej się zbiera :>
    Dowiedziałem się że za demontaż+montaż turbiny ludki biorą 300 zł, po
    tych przejściach wydaje mi się, że to naprawdę małe pieniądze ;)

    L.