eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByć może uda się przeżyć silnikom spalinowym...Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
    .nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xl
    ned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
    <sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
    <sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
    <lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
    <6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6443197385$20210823135149@squadack.com>
    <612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
    <61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <6820917477$20210823180618@squadack.com>
    <612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...net> <sg2hlf$3ol$1@news.icm.edu.pl>
    <mwwhbws6dwbn.n29bjhgt52rz$.dlg@40tude.net>
    <sg2kal$ol2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <lc167o7qqiwd.tg5023kswatt$.dlg@40tude.net>
    <ycs27rqvmfvg$.bck4t7pnbj7m.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 26 Aug 2021 18:53:28 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.13.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ycs27rqvmfvg$.bck4t7pnbj7m.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <6127c707$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1629996807 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24048 83.142.196.21:48067
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2981
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696446
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.08.2021 o 17:59, Jacek Maciejewski pisze:

    >> Ja tam nie wiem, ale gdzies tam mowia, ze tramwaj to dlugo jezdzi.
    >> 30 lat np. Dlaczego autobus/trolejbus szybciej rdzewieje czy sie
    >> psuje, to ja nie wiem.
    >
    > Gdzieś o tych kosztach eksploatacji czytałem, dosyć dawno. Myślę że na
    > pl.misc.kolej znaleźliby się tacy co wiedzą na czym rzecz polega, kto
    > ciekaw niech zajdzie i popyta.

    W taborze kolejowym i tramwajowym są naprawy główne, któro oznaczają
    defacto rozłożenie na części pierwsze i odbudowanie egzemplarza, często
    wymieniając większość pozespołów i przeprowadzając gruntowną
    modernizację. Tak wygląda to z zewnątrz
    http://img4.garnek.pl/a.garnek.pl/026/036/26036375_8
    00.0.jpg/en57akm-1613-akm-1660-i-en57.jpg
    wewnątrz różnica jest jeszcze większa.

    dwidziestoletni autobus jak rozłożysz na części pierwsze to nie będzie
    co z niego składać. Czemu tak jest - nie wiem. Myślałem że trawaje są po
    prostu cięższe a przez to solidniejsze ale nie. Okazuje się że soralis z
    metra jest cięższy od metra pesy...

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: