-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xl
ned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
<sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
<sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
<sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
<lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
<6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<6443197385$20210823135149@squadack.com>
<612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
<61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<6820917477$20210823180618@squadack.com>
<612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...net> <sg2hlf$3ol$1@news.icm.edu.pl>
<mwwhbws6dwbn.n29bjhgt52rz$.dlg@40tude.net>
<sg2kal$ol2$2$Cav@news.chmurka.net>
<lc167o7qqiwd.tg5023kswatt$.dlg@40tude.net>
<ycs27rqvmfvg$.bck4t7pnbj7m.dlg@40tude.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 26 Aug 2021 18:53:28 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ycs27rqvmfvg$.bck4t7pnbj7m.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <6127c707$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1629996807 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24048 83.142.196.21:48067
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2981
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696446
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.08.2021 o 17:59, Jacek Maciejewski pisze:
>> Ja tam nie wiem, ale gdzies tam mowia, ze tramwaj to dlugo jezdzi.
>> 30 lat np. Dlaczego autobus/trolejbus szybciej rdzewieje czy sie
>> psuje, to ja nie wiem.
>
> Gdzieś o tych kosztach eksploatacji czytałem, dosyć dawno. Myślę że na
> pl.misc.kolej znaleźliby się tacy co wiedzą na czym rzecz polega, kto
> ciekaw niech zajdzie i popyta.
W taborze kolejowym i tramwajowym są naprawy główne, któro oznaczają
defacto rozłożenie na części pierwsze i odbudowanie egzemplarza, często
wymieniając większość pozespołów i przeprowadzając gruntowną
modernizację. Tak wygląda to z zewnątrz
http://img4.garnek.pl/a.garnek.pl/026/036/26036375_8
00.0.jpg/en57akm-1613-akm-1660-i-en57.jpg
wewnątrz różnica jest jeszcze większa.
dwidziestoletni autobus jak rozłożysz na części pierwsze to nie będzie
co z niego składać. Czemu tak jest - nie wiem. Myślałem że trawaje są po
prostu cięższe a przez to solidniejsze ale nie. Okazuje się że soralis z
metra jest cięższy od metra pesy...
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.21 18:55 Shrek
- 26.08.21 18:56 Shrek
- 26.08.21 19:53 ii
- 26.08.21 19:57 ii
- 26.08.21 20:10 ii
- 26.08.21 20:16 ii
- 26.08.21 20:30 Janusz
- 26.08.21 20:41 Shrek
- 26.08.21 20:45 Shrek
- 26.08.21 23:57 ii
- 27.08.21 07:54 Shrek
- 27.08.21 07:56 Shrek
- 27.08.21 08:00 Dominik Ałaszewski
- 27.08.21 08:12 Dominik Ałaszewski
- 27.08.21 08:14 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta