-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
<lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
<6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<6443197385$20210823135149@squadack.com>
<612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
<61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<6820917477$20210823180618@squadack.com>
<612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...net>
<6124b0c1$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<1chwfke1f70i6$.1uc4ydwylpx1a$.dlg@40tude.net>
<6124bddc$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<4rwscpl7ar8e$.srbiqlmj7fdl.dlg@40tude.net>
<6124d295$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<vc021rrov0ou$.1iaxygua6qqhm.dlg@40tude.net>
<6124dbc7$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<sg2nfo$qgh$2$Cav@news.chmurka.net>
<6124e486$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<sg2p9p$rkl$1$Cav@news.chmurka.net>
<6124eaef$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 26 Aug 2021 18:10:02 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6124eaef$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <6127bcda$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1629994202 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 557 83.142.196.21:46471
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2516
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696441
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.08.2021 o 14:49, Dominik Ałaszewski pisze:
> A inwestycja w PV to IMO duże ryzyko finansowe, bo mały zwrot
> a duże prawdopodobieństwo okołopolitycznych zawirowań.
>
>> Słaby, bo kupowałem dawno, gdy jeszcze to było drogie.
>> A le i tak z 5% rocznie się zwraca.
>
> Dupy nie urywa, tyle co oficjalna inflacja.
Czyli po 20 latach zwracają się nakłady. I zostajesz ze zużytą
instalacją (o ile miałeś szczęście i szlag jej wcześniej nie trafił)
super interes:P
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.21 18:23 Shrek
- 26.08.21 18:27 Shrek
- 26.08.21 18:30 Shrek
- 26.08.21 18:53 Shrek
- 26.08.21 18:55 Shrek
- 26.08.21 18:56 Shrek
- 26.08.21 19:53 ii
- 26.08.21 19:57 ii
- 26.08.21 20:10 ii
- 26.08.21 20:16 ii
- 26.08.21 20:30 Janusz
- 26.08.21 20:41 Shrek
- 26.08.21 20:45 Shrek
- 26.08.21 23:57 ii
- 27.08.21 07:54 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta