-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.
org!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpnet.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Date: Tue, 24 Aug 2021 11:42:18 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <sg2eto$le4$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
<sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
<sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
<sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
<lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
<6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<6443197385$20210823135149@squadack.com>
<612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
<61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<6820917477$20210823180618@squadack.com>
<612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<9493622558$20210824092147@squadack.com>
<6124a5e0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<sg29nd$iep$1$Cav@news.chmurka.net>
<6124b1ff$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<sg2ce0$jtl$1$Cav@news.chmurka.net>
<6124ba9f$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 24 Aug 2021 09:42:16 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="21956";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <6124ba9f$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 210823-6, 23.08.2021), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696264
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24-08-2021 o 11:23, Dominik Ałaszewski pisze:
>> Możemy podyskutować "co zamiast baterii", ale to wszystko.
>
> Baterie byłyby super, gdyby nie były tak kiepskie ;-)
W sumie racja.
Ale z nimi jest tak jak z demokracją - jest kiepska, ale do tej pory
nikt nie wymyślił nic lepszego.
Więc nie bardzo jest wybór.
Osobiście sądzę, że na ten moment, raczej "grozi" nam mocne
udoskonalenie baterii, niż kolejna zmiana na inny rodzaj zasilania
samochodu, przynajmniej osobowego (inne mnie nie interesują z założenia
i o nich nie gadam).
Ta decyzja już raczej zapadła.
Zwłaszcza że obecnie dyskutujemy już, czy ładowanie przez 15 minut co
kilka godzin, jest do przeżycia czy nie....
Jak dla mnie dyskusja jest akademicka, bo poza sponsorowanymi przez
koncerny paliwowe hejterami, każdy trzeźwo myślący zgodzi się, że nie ma
różnicy czy ładujesz przez 15 minut, czy tankujesz przez 10, skoro i tak
tyle czasu pójdzie na potrzeby fizjologiczne.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.21 11:45 Cavallino
- 24.08.21 12:14 ii
- 24.08.21 12:16 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 12:21 ii
- 24.08.21 12:23 ii
- 24.08.21 12:27 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 12:28 ii
- 24.08.21 12:35 ii
- 24.08.21 12:39 J.F
- 24.08.21 12:41 J.F
- 24.08.21 12:43 Cavallino
- 24.08.21 12:48 Jacek Maciejewski
- 24.08.21 12:50 J.F
- 24.08.21 12:52 ii
- 24.08.21 12:52 Dominik Ałaszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=