eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByć może uda się przeżyć silnikom spalinowym...Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Date: Tue, 24 Aug 2021 08:22:47 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <sg237l$etm$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
    <sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
    <sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
    <2885330849$20210823134450@squadack.com> <sg09gf$1sd$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 24 Aug 2021 06:22:45 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
    logging-data="15286";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.13.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <sg09gf$1sd$1@dont-email.me>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 210823-6, 23.08.2021), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696248
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23-08-2021 o 15:57, ToMasz pisze:

    >>> ja nie o tym mówię. Wczoraj (orlen autostradaA4) widziałem ładowarkę
    >>> 50kw.
    >
    >> Ale po co? Przy 450V DC 50 kW to zaledwie 111A - przewód 2x10 mm?
    >> wystarczy, dla 150 kW - 2x32 mm?. Dla akumulatorów 900V masz wyższe
    >> moce ładowania - ale nadal kable są tej samej grubości. Ładowarka do
    >> Porsche ma 350 kW :)
    > wspominałem o tym, że chciałbym wiedzieć jaki kable idą DO ładowarki. Na
    > autostradzie a4.
    > spróbuj to sobie wyobrazić tak: tesla do jazdy autostradą, zużywa
    > 25kilowatogodzin. na godzine. ta ładowarka, naładuje ją
    > 50kilowatogodzinami,

    Nie naładuje, bo w ogóle do tak wolnej i drogiej ładowarki nie zjedzie.
    Poszuka lepszej, szybszej, tańszej, najlepiej superchargera.

    > chyba nie wiesz o czym piszesz. załóżmy że mamy akumultory
    > błyskawicznego ładowania.  samochód spalinowy, przez trzy minuty
    > "naładuje" 1000km.

    Kolejny fantasta, który pisze o czasie, którego nigdy nie mierzył.

    > W telefonie za 4 tyś bateryjka degraduje sie po 2 latach, w
    > tesli? po 6

    Do ilu?
    90 czy 85%?
    To są jednak daleko inne baterie...

    > Był booom, na ogniwa słoneczne na prywatnych domach, bo zakład
    > energetyczny był swojego rodzaju bezobsługowym akumulatorem o sprawności
    > 80%. Ma się to zmienić i słyszę lament. Skąd te utyskiwania skoro z
    > magazynem energii niema problemu?

    Cena, powodująca nieopłacalność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: