eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByć może uda się przeżyć silnikom spalinowym... › Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeder1.feed.usenet.
    farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news.uzoreto.
    com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xl
    ned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gssxhbwliw34$.q3bhbe0qftf8$.dlg@40tude.net>
    Date: Thu, 19 Aug 2021 18:56:15 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.134.180
    X-Trace: 1629392176 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 515 83.30.134.180:56338
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2181
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696118
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 19 Aug 2021 18:47:48 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > Dnia Thu, 19 Aug 2021 12:17:43 +0200, T. napisał(a):
    >> Niemiecka firma Deutz planuje wprowadzenie na rynek w 2024 roku
    >> pierwszego w historii firmy silnika wodorowego.
    >>
    >> Silnik TCG 7.8 H2 spełnia wszystkie kryteria określone przez Unię
    >> Europejską dla silników o zerowej emisji CO2.
    >>
    >> https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/219288
    7271009750
    >>
    > Marnie to widzę. Sprawność tandemu ogniwo paliwowe/silnik elektryczny to
    > jakieś 60%, sprawność diesla spalinowego to góra 35%. Plus sporo tlenków
    > azotu w wydechu. Plus cholerny hałas. No, może w jakichś specyficznych
    > zastosowaniach ale żadne mi do głowy nie przychodzi.

    https://www.deutz.com/en/media/press-releases/deutz-
    hydrogen-engine-ready-for-the-market

    pisza, ze spelnia wszystkie wymagania i cicho pracuje.

    Unia taka glupia, ze w wymaganiach na low/zero emisyjne nie wpisala
    tlenkow azotu? Moze nie pomyslala, ze w ogole moze produkowac :-)

    Wiec mysle, ze z NOx sobie poradzili, glosnosc ... moze umiarkowana,
    zostaje ta gowniana sprawnosc i wielkie zbiorniki wodoru.
    To do ciezarowek chyba, wiec zbiorniki moze tak bardzo nie
    przeszkadzaja.



    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: